ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شیائومی
تکنولوژی

انتشار لیست احتمالی اولین گوشی‌های دریافت‌کننده رابط کاربری MIUI 13 شیائومی

شیائومی مشغول کار روی MIUI 13 است؛ رابط کاربری که تا پیش از پایان سال جاری میلادی از راه می‌رسد. تا به امروز گزارش‌های زیادی درباره این رابط کاربری و همچنین دستگاه‌های واجد شرایط دریافت ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۹ آذر ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۰

شیائومی مشغول کار روی MIUI 13 است؛ رابط کاربری که تا پیش از پایان سال جاری میلادی از راه می‌رسد. تا به امروز گزارش‌های زیادی درباره این رابط کاربری و همچنین دستگاه‌های واجد شرایط دریافت آن منتشر شده، اما MIUI 13 ابتدا برای کدام محصولات شیائومی و ردمی منتشر می‌شود؟

زمان کمی از انتشار نسخه رسمی اندروید ۱۲ می‌گذرد، اما برخی شرکت‌ها مانند سامسونگ نه تنها برنامه رسمی‌شان برای بروزرسانی محصولاتشان را منتشر کرده‌اند، بلکه آن را در اختیار کاربران تعداد کمی از گوشی‌هایشان هم قرار داده‌اند. با این حال شیائومی هنوز از رابط کاربری جدیدش برای این نسخه از اندروید رونمایی نکرده است.

حالا به لطف سورس کد این رابط کاربری، لیستی از محصولاتی منتشر شده که احتمالا پیش از گوشی‌های دیگر آن را دریافت می‌کنند. انتظار می‌رود کاربران گوشی‌های زیر به‌زودی رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر اندروید ۱۲ را دریافت کنند، چرا که بیلدهای بتای این محصولات رویت شده‌اند:

رابط کاربری MIUI 13

در کنار این محصولات، انتظار می‌رود گوشی‌های سری ردمی K50 و همچنین شیائومی 12X هم با این رابط کاربری از راه برسند، البته این محصولات به اندروید ۱۱ و نه اندروید 12 مجهز می‌شوند. البته لیست منتشر شده غیررسمی است و امکان تغییر در آن وجود دارد.

در حالت کلی شیائومی MIUI 13 را روی اندروید ۱۱ و ۱۲ توسعه می‌دهد تا کاربران دستگاه‌هایی که اندروید ۱۲ را دریافت نمی‌کنند، همچنان قادر به تجربه جدیدترین رابط کاربری این کمپانی باشند.

چند روز پیش گزارشی درباره MIUI 13 منتشر شد که حاوی برخی جزئیات مربوط به آن بود. طبق این گزارش، اپلیکیشن دوربین تغییراتی خواهد داشت؛ برای مثال زمانی که این برنامه را باز می‌کنید، همان لنزی که آخرین بار استفاده کرده بودید، در دسترس‌تان قرار می‌گیرد. یا اینکه در MIUI 13 با ویجت‌های جدیدی روبه‌رو می‌شویم.

شیائومی درباره تاریخ رونمایی از MIUI 13 اطلاعات رسمی منتشر نکرده، اما انتظار می‌رود این رابط کاربری در تاریخ ۲۱ آذر یا ۲۵ آذر به همراه شیائومی 12 معرفی شود. به گفته مدیرعامل شیائومی، تا پیش از پایان سال جاری میلادی باید منتظر رونمایی از این رابط کاربری باشیم. طبق یک لیست غیررسمی، ۱۱۸ دستگاه شیائومی، ردمی و پوکو واجد شرایط دریافت MIUI 13 هستند که البته تمام آن‌ها به اندروید ۱۲ بروزرسانی نمی‌شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • ehsan 11228
    ehsan 11228 | ۱۰ آذر ۱۴۰۰

    سلام شیائومی ردمی نوت 10 هم به روز رسانی دریافت میکنه

  • majid
    majid | ۹ آذر ۱۴۰۰

    میگیره نگران نباش

  • Armanprs
    Armanprs | ۹ آذر ۱۴۰۰

    چرا حرفی از پوکو نیست؟

    • ممد ممدی
      ممد ممدی | ۹ آذر ۱۴۰۰

      ردمی k40و k40pro همون پوکو اف سه و پوکو اف سه جی تی هست نسخه مخصوص چین میگن کی40 و نسخه جهانی پوکو هست

مطالب پیشنهادی