ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی احتمالا در سری ردمی K50 از دیمنسیتی ۷۰۰۰ و ۹۰۰۰ استفاده می‌کند

به گزارش منابع آگاه در شبکه اجتماعی ویبو چین، سری ردمی K50 احتمالا با رابط کاربری MIUI 13، چیپست دیمنسیتی 7000 و دیمنسیتی 9000 روانه بازار خواهند شد. پیشتر یکی از منابع آگاه چینی ادعا کرده ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۹ آذر ۱۴۰۰ | ۲۲:۳۰

به گزارش منابع آگاه در شبکه اجتماعی ویبو چین، سری ردمی K50 احتمالا با رابط کاربری MIUI 13، چیپست دیمنسیتی 7000 و دیمنسیتی 9000 روانه بازار خواهند شد.

پیشتر یکی از منابع آگاه چینی ادعا کرده سری ردمی K50 با چهار چیپست مختلف از جمله اسنپدراگون 870، اسنپدراگون 8 نسل یک، دیمنسیتی 7000 و دیمنسیتی 9000 به بازار عرضه خواهد شد. اکنون Digital Chat Station با انتشار پستی به تراشه‌های دیمنسیتی مذکور اشاره کرده است. ظاهرا برخی مدل‌های این سری با چیپ‌های دیمنسیتی از راه می‌رسند.

طبق اطلاعات منتشر شده، مدل‌های مختلف سری ردمی K50 با جدیدترین رابط کاربری شیائومی یعنی MIUI 13 از راه می‌رسند. همچنین براساس گزارش‌های قبلی به نظر می‌رسد شیائومی 12 و شیائومی  12X که احتمالا ماه دسامبر معرفی می‌شوند نیز با رابط کاربری پیش فرض MIUI 13 وارد بازار خواهند شد. با این حال دقیقا مشخص نیست که این دستگاه‌ها با اندروید 12 به بازار عرضه خواهند شد یا با اندروید 11 در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

مدیاتک تاشه دیمنسیتی 9000 را به عنوان اولین چیپست با فناوری 4 نانومتری  TSMC معرفی کرده ولی دیمنسیتی 7000 هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است.

به نظر می‌رسد موبایل‌های جدید شیائومی با اسم رمز Matisse و شماره مدل کوتاه‌ شده L10 و Rubens با شماره مدل کوتاه‌ شده L11A، به عنوان گوشی‌های هوشمند مخصوص گیمینگ سری ردمی K50 در بازار چین عرضه شوند.

احتمالا دستگاه با اسم رمز Matisse با چیپست دیمنسیتی 9000 از راه می‌رسد و شاید با برند پوکو با نمایشگر اولد 120 یا 144 هرتز، حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر و دوربین چهارگانه شامل دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در کنار دوربین‌های 13، 8 و 2 مگاپیکسلی روانه بازار شود.

ظاهرا نسخه دیگری از این گوشی هوشمند نیز با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد که احتمالا با نام ردمی K50 گیمینگ یا ردمی K50 گیمینگ پرو در بازار چین عرضه می‌شود و ممکن است در بازارهای دیگر با نام پوکو F4 GT در دسترس کاربران قرار بگیرد.  

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی