ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آفیس
تکنولوژی

رابط کاربری جدید آفیس در دسترس تمام کاربران قرار گرفت

مایکروسافت رابط کاربری جدید آفیس را در دسترس تمام کاربران خود قرار می‌دهد تا بتوانند تغییرات ظاهری بهبودیافته‌ای را در اختیار داشته باشند. غول نرم‌افزار به‌روزرسانی بصری آفیس را در تابستان اعلام کرد و نسخه ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۲ آذر ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۰

مایکروسافت رابط کاربری جدید آفیس را در دسترس تمام کاربران خود قرار می‌دهد تا بتوانند تغییرات ظاهری بهبودیافته‌ای را در اختیار داشته باشند.

غول نرم‌افزار به‌روزرسانی بصری آفیس را در تابستان اعلام کرد و نسخه بتا آن را نیز همان موقع در اختیار اینسایدرها قرار داده بود. اکنون مایکروسافت آفیس با رابط کاربری جدید و بهبود یافته که برای مطابقت با تغییرات بصری ویندوز ۱۱ طراحی شده، در دسترس تمام کاربران قرار گرفته است.

پس از دریافت این به‌روزرسانی، ظاهر نوارهای بالای صفحه آفیس گردتر می‌شود و دکمه‌های پاورپوینت، اکسل، ورد و اوت‌لوک نیز تغییرات ظریفی پیدا کرده است. به صورت کلی تغییرات این به‌روزرسانی نسبتا ساده هستند و آفیس اکنون با تم تیره یا روشنی که در ویندوز تنظیم کرده‌اید، مطابقت پیدا خواهد کرد.

ظاهر جدید را می‌توان با استفاده از آیکون بلندگو Coming Soon که در گوشه بالا سمت راست اپلیکیشن‌های ورد، اکسل، پاورپوینت یا وان‌نوت دیده می‌شود روشن یا خاموش کرد. در تصویر زیر می‌توانید محل قرار گرفتن این آیکون را مشاهده کنید. پس از کلیک روی این آیکون علاوه بر فعال کردن رابط کاربری جدید، تغییرات آن را نیز می‌توان مشاهده کرد.

آفیس

در حال حاضر تمام کاربرانی که به ویندوز ۱۱ دسترسی دارند، احتمالا به‌روزرسانی جدید آفیس را نیز دریافت کرده باشند و مایکروسافت اعلام کرد که رابط کاربری جدید به صورت خودکار برای ۵۰ درصد از مشترکان فعلی این سرویس‌ها فعال خواهد شد.

هرچند بسیاری از تغییرات این رابط کاربری جدید ظریف و غیر محسوس هستند، اما مایکروسافت تغییرات چشمگیرتری نیز در این به‌روزرسانی ایجاد کرده است که بیشتر در نوار فرمان بالای صفحه دیده می‌شود.

با این وجود انتظار می‌رود که این تغییرات در نسخه‌های وب و موبایل آفیس نیز اعمال شود و مایکروسافت سال گذشته اعلام کرده بود که در طول یک یا دو سال آینده تغییرات بزرگتر برای رابط کاربری آفیس عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی