ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آنتوتو
تکنولوژی

آنتوتو لیست قدرتمندترین گوشی‌های پرچمدار نوامبر ۲۰۲۱ را منتشر کرد

بنچمارک آنتوتو فهرست گوشی‌های پرچمدار اندرویدی که بالاترین امتیاز ماه نوامبر ۲۰۲۱ کسب کرده‌اند، منتشر کرد. در صدر این فهرست نام بلک شارک 4S پرو برای دومین ماه متوالی دیده می‌شود و پس از آن ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۲ آذر ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۰

بنچمارک آنتوتو فهرست گوشی‌های پرچمدار اندرویدی که بالاترین امتیاز ماه نوامبر ۲۰۲۱ کسب کرده‌اند، منتشر کرد. در صدر این فهرست نام بلک شارک 4S پرو برای دومین ماه متوالی دیده می‌شود و پس از آن موبایل‌های برند ZTE و iQOO قرار گرفته‌اند.

در رده‌بندی منتشر شده توسط آنتوتو، تمام گوشی‌های پرچمدار برتر ماه نوامبر از تراشه‌های اسنپدراگون ۸۸۸ و ۸۸۸ پلاس بهره می‌برند. بلک شارک 4S پرو با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس، ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی امتیاز ۸۷۵,۳۸۲ را کسب کرده و بالاتر از نوبیا رد مجیک 6s پرو در رتبه اول قرار گرفته است. گوشی نوبیا نیز از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس استفاده می‌کند و در این رده‌بندی امتیاز ۸۵۲,۷۱۹ را کسب کرده است.

آنتوتو

در رتبه سوم نیز گوشی iQOO ۸ پرو قرار دارد که با بهره‌مندی از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس به همراه ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی امتیاز ۸۴۶,۶۶۳ را کسب کرده است.

در ادامه لیست، شاهد گوشی بلک شارک ۴ پرو با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ هستیم و پس از آن ویوو X70 پرو پلاس و ایسوس راگ فون 5s قرار دارد که از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس بهره می‌برند.

جایگاه‌های هفتم، هشتم، نهم و دهم لیست آنتوتو نیز به ترتیب توسط iQOO ۸، لنوو Legion Duel ۲ پرو، اوپو فایند X3 پرو و ریلمی GT 5G اشغال شده است که هر چهار گوشی از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده می‌کنند.

آنتوتو

آنتوتو همچنین فهرست برترین گوشی‌های رده بالا ماه نوامبر را نیز منتشر کرده که ۶ جایگاه برتر آن توسط گوشی‌هایی با پردازنده اسنپدراگون 778G تسخیر شده است. در رتبه اول این لیست گوشی iQOO Z5 قرار دارد که امتیاز ۵۶۶۴۳۸ را کسب کرده است. در ادامه سه گوشی برتر این لیست شاهد اوپو K9s 5G با امتیاز ۵۳۶,۲۶۵ و شیائومی می ۱۱ لایت با امتیاز ۵۳۴,۷۳۹ قرار دارند. شیائومی Civi، آنر ۵۰ پرو و آنر ۵۰ نیز به ترتیب سایر در رتبه‌های چهارم تا ششم لیست قرار گرفته‌اند.

اوپو Reno6 ۵G با تراشه دیمنسیتی ۹۰۰ در رتبه هفتم قرار دارد و گوشی‌های هواوی نوا ۹ و نوا ۹ پرو با اسنپدراگون ۷۷۸G رتبه‌های هشتم و نهم را به خود اختصاص داده‌اند. آخرین مورد این لیست نیز ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس است که از تراشه دیمنستی ۹۲۰ بهره می‌برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • مهدی خوبه
    مهدی خوبه | ۱۳ آذر ۱۴۰۰

    بنظرم نوبیا ۶ اس پرو از بلک شارک ۴ اس پرو خوبه چون هم نرخ تازه سازیش بیشتره هم قدرت و عمر بیشتری نسبت به بلک شارک داره

مطالب پیشنهادی