ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

آغاز تغییرات ساختاری توییتر: مدیران تیم مهندسی و طراحی کنار رفتند

مدیرعامل جدید توییتر، «پاراگ آگراوال» بدون فوت وقت کالبدشکافی این شرکت بزرگ دنیای فناوری را آغاز کرده است. او در اولین اقدامات خود «مایکل مانتانو» و «دانتلی دیویس» را کنار گذاشته که پیش‌تر وظیفه هدایت ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۳ آذر ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

مدیرعامل جدید توییتر، «پاراگ آگراوال» بدون فوت وقت کالبدشکافی این شرکت بزرگ دنیای فناوری را آغاز کرده است. او در اولین اقدامات خود «مایکل مانتانو» و «دانتلی دیویس» را کنار گذاشته که پیش‌تر وظیفه هدایت تیم مهندسی و طراحی این شرکت را برعهده داشتند.

سخنگوی توییتر تغییرات ساختاری این شرکت را تایید کرده و می‌گوید: «پاراگ تمرکز خود را بر تعالی عملیاتی گذاشته و توییتر را به نحوی تغییر خواهد داد که به سمت اهدافش حرکت کند؛ این تغییرات با درنظر گرفتن همین موضوع اعمال شده است.» تغییرات توییتر با استراتژی حرکت به سمت «مدل مدیر کل» پیش می‌رود. به عبارت دیگر، هر بخش یک مدیر واحد خواهد داشت که پیشبرد کارها را دنبال خواهد کرد.

توییتر می‌خواهد با این کار انعطاف‌پذیری عملیات‌های خود را افزایش داده و به تصمیم‌گیری سریع‌تر و آگاهانه‌تر کمک کند. دیویس با انتشار پستی در صفحه توییتر خود ضمن تشکر از همکارانش اعلام کرد که دوره دو ساله حضور در توییتر بخش برجسته‌ای از زندگی او بوده است. «سارا بیک‌پور» هم که از دیگر اعضای تیم محصول این شرکت بود با انتشار توییتی اعلام کرد که آخرین روز کاری خود در توییتر را سپری کرده است. منتها مشخص نیست که جدایی او ارتباطی با این تغییر ساختاری دارد یا خیر.

خبرگزاری واشنگتن پست در گزارشی مدعی دسترسی به ایمیلی از توییتر شده که می‌گوید مانتانو و دیویس تا انتهای سال ۲۰۲۱ این شرکت را ترک می‌کنند. توییتر همچنین در سندی توضیح داده که به بازآرایی واحد مصرف‌کنندگان، درآمدها و فناوری‌های مرکزی خود می‌پردازد تا مسئولیت‌پذیری، سرعت و بازدهی عملیاتی فعالیت‌ها را افزایش دهد. این سه واحد توسط «کیوان بیک‌پور»، «بروس فالک» و «نیک کالدول» هدایت خواهند شد.

جک دورسی هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل قبلی توییتر چند روز پیش اعلام کرد که هدایت این شرکت را به پاراگ آگراوال واگذار می‌کند. برای آشنایی با این مدیر هندی این مطلب دیجیاتو را بخوانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی