ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی در نسل بعدی پرچمدارش از دوربین سلفی زیر نمایشگر استفاده نمی‌کند

در هفته‌های آینده و پیش از پایان سال جاری میلادی، شیائومی از جدیدترین پرچمدارهایش در مدل‌های مختلف رونمایی خواهد کرد. حالا طبق گزارشی جدید، نباید منتظر استفاده از دوربین سلفی زیر نمایشگر در سری شیائومی ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۴ آذر ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۰

در هفته‌های آینده و پیش از پایان سال جاری میلادی، شیائومی از جدیدترین پرچمدارهایش در مدل‌های مختلف رونمایی خواهد کرد. حالا طبق گزارشی جدید، نباید منتظر استفاده از دوربین سلفی زیر نمایشگر در سری شیائومی ۱۲ باشیم و این محصولات مانند نسل گذشته‌شان از دوربین سلفی درون حفره صفحه نمایش بهره می‌برند.

انتظار داریم شیائومی در تاریخ ۲۸ دسامبر (۷ دی) از گوشی‌های سری شیائومی 12 در سه مدل شامل شیائومی 12، شیائومی 12X و شیائومی ۱۲ پرو رونمایی کند. اکنون به گفته یکی از منابع معتبر دنیای فناوری به نام «Digital Chat Station»، چینی‌ها برای نسل بعدی پرچمدارشان به سراغ دوربین سلفی زیر نمایشگر نمی‌روند.

ظاهرا شیائومی بجای چنین فناوری، از حفره در مرکز نمایشگر استفاده خواهد کرد و البته عملکرد دوربین سلفی بهبود می‌یابد. به گفته DCS، این سبک طراحی در سه عضو این خانواده اعمال خواهد شد، البته این احتمال وجود دارد که مدل اولترا این سری به چنین فناوری مجهز شود، هرچند گزارشی در این زمینه منتشر نشده است.

سری شیائومی ۱۲

شیائومی برای اولین بار در گوشی میکس ۴ از دوربین سلفی زیر نمایشگر استفاده کرد که البته کیفیت بالایی ندارد و نمی‌تواند با دوربین‌های سلفی استاندارد رقابت کند. بنابراین احتمالا تا زمانی که شیائومی نتواند کیفیت دوربین سلفی زیر نمایشگرش را افزایش دهد، شاهد استفاده مجدد از آن نخواهیم بود.

طبق گزارش‌ها، شیائومی ۱۲ و ۱۲ پرو به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ مجهز می‌شوند و برای مدل 12X شاهد استفاده از اسنپدراگون ۸۷۰ خواهیم بود. علاوه بر این، گفته می‌شود شیائومی در این محصولاتش از نمایشگر LTPO با رفرش ریت متغیر ۱ تا ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کند.

دیروز گزارشی درباره ماژول دوربین شیائومی به اینترنت راه پیدا کرده که از پوشش ضد بازتاب یا ضد انعکاس آن خبر می‌داد. این پوشش روی سایر بخش‌های پنل پشتی هم کشیده می‌شود تا پرچمدار بعدی شیائومی ظاهر یکدست‌تری داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی