ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ماژول دوربین شیائومی ۱۲ پوشش منحصر به‌فردی خواهد داشت

در روزهای اخیر حجم شایعات درباره پرچمدار بعدی شیائومی افزایش پیدا کرده و حالا طبق اطلاعات جدید، شیائومی ۱۲ با پوشش ضد بازتاب یا انعکاس (Anti-Glare) برای دوربین از راه می‌رسد. در ماه جاری میلادی ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۳ آذر ۱۴۰۰ | ۲۳:۳۰

در روزهای اخیر حجم شایعات درباره پرچمدار بعدی شیائومی افزایش پیدا کرده و حالا طبق اطلاعات جدید، شیائومی ۱۲ با پوشش ضد بازتاب یا انعکاس (Anti-Glare) برای دوربین از راه می‌رسد.

در ماه جاری میلادی شیائومی از جدیدترین پرچمدارش با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ رونمایی خواهد کرد. دیروز تصویری از پنل پشتی شیائومی ۱۲ منتشر شد که از دوربین اصلی سه‌گانه‌اش خبر می‌داد. طبق این تصویر، پرچمدار آینده شیائومی دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی خواهد داشت.

حالا گزارشی جدید می‌گوید روی ماژول دوربین این دستگاه شیشه ضد بازتاب یکسان با سایر بخش پنل پشتی قرار می‌گیرد. با اینکار، برآمدگی ماژول دوربین کمتر به چشم می‌آید و ظاهر یکدست‌تری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. انتظار می‌رود این رویکرد برای تمام اعضای این خانواده در پیش گرفته شود.

نسخه پایه شیائومی ۱۲ که احتمالا در ۷ دی ماه معرفی می‌شود، به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. طبق گزارش‌ها، مدل اولترا که قدرتمندترین عضو این خانواده به حساب می‌آید، احتمالا با دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی از راه می‌رسد.

دوربین شیائومی ۱۲

انتظار می‌رود در رویداد ۷ دی شیائومی از دو گوشی شیائومی ۱۲ و 12X‌ رونمایی کند که دستگاه دوم احتمالا نسخه مینی پرچمدار چینی‌ها باشد. این گوشی‌ها احتمالا به نمایشگر امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز می‌شوند.

در حالی که گفته می‌شود شیائومی ۱۲ با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل 1 از راه می‌رسد، انتظار می‌رود شیائومی 12X دارای چیپ اسنپدراگون ۸۷۰ باشد. گوشی دوم احتمالا به یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی و شارژ بی‌سیم ۳۳ واتی مجهز می‌شود.

به احتمال زیاد شیائومی ۱۲ با سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۲ با رابط کاربری MIUI 13 از راه خواهد رسید، اما مدل 12X احتمالا از اندروید ۱۱ با جدیدترین رابط کاربری سازنده‌اش بهره خواهد برد. تا معرفی این گوشی‌های هوشمند، باید منتظر انتشار مشخصات و همچنین تصاویر بیشتری از آن‌ها باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی