ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهای پیکسل واچ گوگل منتشر شد: بدنه گرد با نمایشگر بی‌حاشیه

مدت‌هاست شایعاتی درباره تلاش گوگل برای تولید یک ساعت هوشمند جدید به نام پیکسل واچ شنیده می‌شود. حالا به‌تازگی یک منبع معتبر تصاویری از این دستگاه با بدنه دایره‌ای و نمایشگر بی‌حاشیه را منتشر کرده ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰

مدت‌هاست شایعاتی درباره تلاش گوگل برای تولید یک ساعت هوشمند جدید به نام پیکسل واچ شنیده می‌شود. حالا به‌تازگی یک منبع معتبر تصاویری از این دستگاه با بدنه دایره‌ای و نمایشگر بی‌حاشیه را منتشر کرده که به ادعای خود او رندرهای رسمی این محصول هستند.

منبع معتبر معروف، «جان پراسر» که چند ماه پیش اطلاعاتی را درباره ساعت هوشمند گوگل فاش کرده بود، اخیرا دست به انتشار رندرهای پیکسل واچ زده است. این رندرها اگرچه شبیه طراحی‌های مفهومی ساعت گوگل به نظر می‌رسند، اما پراسر مدعی است که تصاویر بازاریابی رسمی پیکسل واچ‌ هستند.

با این حال، با توجه به ناهماهنگی‌هایی که در طراحی ساعت گوگل در این تصاویر دیده می‌شود، بهتر است کمی تردید داشته باشیم و تصور نکنیم که این طراحی محصول نهایی اهالی ماونتین ویو را نشان می‌دهد. رندرهای حاضر ظاهرا همان رندرهایی هستند که تصاویر افشایی در ماه آوریل از روی آن‌ها ساخته شده بود. اگر چنین باشد، تصاویر حاضر حداقل مربوط به هشت ماه پیش است و این احتمال را مطرح می‌کند که ساعت گوگل تغییر کرده باشد.

تصاویر پیکسل واچ احتمالا قدیمی است

برای تایید این نظریه می‌توانیم به تصویری از گوگل مپس اشاره کنیم که طراحی متفاوتی نسبت به گوگل مپس امروزی دارد. این شرکت در زمان معرفی Wear OS 3 روی گلکسی واچ ۴ طراحی گوگل مپس را تغییر داد، اما در این تصاویر همان طراحی قبلی دیده می‌شود.

دستگاه حاضر در این تصاویر با نام «گوگل پیکسل واچ» دیده می‌شود و طراحی گرد و بی‌حاشیه‌ای دارد. در یکی از رندرها رابطی برای بخش اطلاعات ضربان قلب دیده می‌شود و ظاهرا با سیستم گوگل فیت روبرو هستیم. اما چند روز پیش در گزارش‌ها گفته شد که گوگل می‌خواهد ساعتش را با فیت‌بیت هماهنگ کند.

با توجه به اطلاعات موجود، پیکسل واچ در بهار سال ۲۰۲۲ معرفی می‌شود. قیمت این دستگاه احتمالا بالا خواهد بود تا اپل واچ را به عنوان رقیب خود انتخاب کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی