ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین ساعت هوشمند گوگل احتمالا سال ۲۰۲۲ معرفی می‌شود

گوگل ظاهرا روی توسعه ساعت هوشمندی با نام احتمالی «پیکسل واچ» کار می‌کند و به گفته منابع آگاه بازار، این شرکت قصد دارد محصول جدید خود را بهار سال آینده میلادی معرفی و به بازار ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۲ آذر ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۰

گوگل ظاهرا روی توسعه ساعت هوشمندی با نام احتمالی «پیکسل واچ» کار می‌کند و به گفته منابع آگاه بازار، این شرکت قصد دارد محصول جدید خود را بهار سال آینده میلادی معرفی و به بازار عرضه کند.

طبق گزارش منابع آگاه، گفته می‌شود که ساعت هوشمند گوگل با اسم رمز روهان (Rohan) در حال توسعه است و مدیران اجرایی غول موتور جستجو به کارمندان اعلام کردند که قصد دارند این ساعت را سال آینده عرضه کنند.

همچنین به نظر می‌رسد پیکسل واچ قرار است پوسته Wear OS 3 را اجرا کند تا غول موتور جستجو آخرین نسخه نرم‌افزار ساعت هوشمند خود را در معرض دید مشتریان و شرکای خود قرار دهد.

ساعت هوشمند

به نظر می‌رسد گروه سخت افزار پیکسل به صورت جداگانه در حال کار روی محصول پوشیدنی آینده این شرکت هستند و Fitbit که در اوایل سال جاری به قیمت ۲.۱ میلیارد دلار توسط غول فناوری خریداری شد، نقشی در توسعه آن ندارد. همچنین ساعت جدید آینده گوگل که هنوز مشخص نیست نام واقعی آن پیکسل واچ باشد، به صورت مستقیم قرار است با اپل واچ رقابت کند.

این ساعت همچنین به ویژگی‌های اصلی مربوط به تناسب اندام، از جمله گام شمار و مانیتور ضربان قلب مجهز خواهد بود و طبق گزارش‌ها، گوگل قصد دارد برای اولین بار فیت‌بیت را با Wear OS ادغام کند.

در گذشته، دو دستگاه «ال‌جی واچ اسپورت» و «ال‌جی واچ استایل» که سال ۲۰۱۷ عرضه شدند، در ابتدا قرار بود به عنوان بخشی از برند پیکسل در دسترس مشتریان قرار بگیرند، اما ظاهرا به عقیده «ریک استرلو» رئیس بخش سخت افزار گوگل، آن‌ها هیچ شباهتی به محصولات خانواده پیکسل نداشتند و به همین دلیل گوگل از تصمیم خود صرف نظر کرد.

انتظار می‌رود در آینده جزئیات بیشتری درباره ساعت آینده گوگل منتشر شود و احتمال دارد که بهار آینده شاهد رونمایی و عرضه آن باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی