ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهای تبلت‌های سری گلکسی تب S8 سامسونگ منتشر شد

مدت‌هاست شاهد انتشار گزارش‌ها درباره نسل بعدی تبلت‌های سامسونگ هستیم و حالا رندرهای آن‌ها به اینترنت راه پیدا کرده. این رندرها گلکسی تب S8 را به همراه نسخه پلاس و اولترا به نمایش می‌گذارند و ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | ۱۵:۱۵

مدت‌هاست شاهد انتشار گزارش‌ها درباره نسل بعدی تبلت‌های سامسونگ هستیم و حالا رندرهای آن‌ها به اینترنت راه پیدا کرده. این رندرها گلکسی تب S8 را به همراه نسخه پلاس و اولترا به نمایش می‌گذارند و همچنین در مدل اولترا شاهد استفاده از ناچ نمایشگر کوچکی هستیم.

سامسونگ در سال آینده میلادی علاوه بر گوشی‌های سری گلکسی S22، از جدیدترین تبلت‌های خانواده تب S هم رونمایی خواهد کرد و این بار شاهد سه عضو برای این سری خواهیم بود. در حقیقت کره‌ای‌ها می‌خواهد در سال ۲۰۲۲ تبلت‌های گلکسی تب S8، تب S8 پلاس و S8 اولترا را روانه بازار کنند. حالا یکی از منابع معتبر بازار به نام «ایوان بلس»، رندرهای این تبلت‌ها را منتشر کرده است.

رندرهای خانواده Galaxy Tab S8

طبق توییت بلس، حاشیه‌های کمی اطراف نمایشگر قدرتمندترین عضو این خانواده یعنی گلکسی S8 اولترا وجود دارد و همانطور که برخی شایعات در گذشته اشاره کرده بودند، این تبلت از ناچ نمایشگر بهره می‌برد که دوربین سلفی دوگانه را میزبانی می‌کند. همچنین روی بخش بالایی دستگاه دکمه‌های تنظیم صدا و پاور هم به چشم می‌خورند.

طبق رندرها، گلکسی تب S8 پلاس هم از دوربین سلفی دوگانه بهره می‌برد، البته محل قرارگیری آن‌ها متفاوت است. یکی از این دوربین‌ها در حاشیه بالایی نمایشگر و دیگری در سمت چپ تبلت به چشم می‌خورد. همچنین در این تبلت با یک سنسور اضافه در حاشیه بالایی نمایشگر روبه‌رو هستیم که احتمالا برای ویژگی فیس آنلاک کارایی دارد.

در نهایت نسخه استاندارد گلکسی تب S8 وجود دارد که حاشیه‌های تقریبا ضخیمی اطرافش به چشم می‌خورد و تنها از یک دوربین سلفی در حاشیه بالایی بهره می‌برد. در تمام مدل‌ها دکمه پاور و تنظیمات صدا در حاشیه بالایی قرار دارند.

مشخصات احتمالی اعضای گلکسی تب S8

اگرچه این رندرها سبک طراحی بخش جلویی این تبلت‌ها را به تصویر می‌کشند، اما اطلاعاتی درباره مشخصات فنی‌شان در اختیارمان قرار نمی‌دهند. با این حال طبق گزارش‌های گذشته، باید به ترتیب منتظر استفاده از باتری‌های ۸۰۰۰، ۱۰۰۹۰ و ۱۱۵۰۰ میلی آمپر ساعتی در تب S8، تب S8 پلاس و تب S8 اولترا باشیم.

در نهایت انتظار می‌رود سامسونگ در مدل استاندارد و پلاس از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده کند، اما برای مدل اولترا به سراغ چیپ اسنپدراگون ۸ نسل ۱ برود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی