ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بیل گیتس
تکنولوژی

بیل گیتس: سال ۲۰۲۱ سخت‌ترین سال زندگی من بوده است

بیل گیتس، بنیانگذار مایکروسافت و یکی از میلیاردرهای مشهور جهان، با اشاره به دلایلی معتقد است که سال جاری میلادی غیرعادی‌ترین و سخت‌ترین سال زندگی وی بوده است. گیتس در وبلاگ خود تحت عنوان GatesNotes ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۸ آذر ۱۴۰۰ | ۱۹:۱۵

بیل گیتس، بنیانگذار مایکروسافت و یکی از میلیاردرهای مشهور جهان، با اشاره به دلایلی معتقد است که سال جاری میلادی غیرعادی‌ترین و سخت‌ترین سال زندگی وی بوده است.

گیتس در وبلاگ خود تحت عنوان GatesNotes نوشت که عواملی مانند جدایی از «ملیندا فرنچ گیتس» بعد از گذشت ۲۷ سال، تنهایی و قرنطینه به دلیل بیماری کرونا و تبدیل شدن به پدری که فرزندانش بزرگ شده‌اند او را تحت تاثیر قرار داده است.

بیل گیتس

جدایی از ملیندا تاثیر زیادی روی بیل گیتس داشته است

گیتس در ادامه در وبلاگ خود می‌نویسد:

اگرچه عقیده دارم کارهایی که روی آن‌ها وقت گذاشته‌ام، جالب‌ترین بخش سال من بوده، اما می‌دانم که بسیاری از مردم درباره موضوع جدی دیگری کنجکاو هستند: طلاق من. ملیندا و من به اداره بنیاد خود با هم ادامه خواهیم داد و ریتم کاری جدید خوبی پیدا کرده‌ایم، اما نمی‌توانم انکار کنم که سال ناراحت کننده بزرگی برای من بوده است.

پس از اینکه بیل گیتس و ملیندا فرنچ در ماه می اعلام کردند که پس از ۲۷ سال زندگی مشترک قصد جدایی از یکدیگر را دارند، سرانجام این امر در ماه آگوست قطعی شد. پس از اعلام این خبر، وال استریت ژورنال گزارش داد که گیتس در حالی که متاهل بوده، با یکی از کارمندان مایکروسافت رابطه نامشروعی داشته است که همین امر باعث شد او از هیئت مدیره شرکت کناره‌گیری کند.

دختر گیتس، جنیفر که یک دانشجوی پزشکی است، در ماه اکتبر ازدواج کرد و فیبی و روری دو فرزند دیگر او هم اکنون در کالج هستند و همین امر باعث ایجاد سندرم آشیانه خالی گیتس شده است. گیتس در این رابطه نوشت:

حتی اگر این روزها تمرکز زیادی برای خواندن کتاب یا انجام کارها داشته باشم، اما دلم برای حضور آن‌ها در خانه تنگ شده است.

گیتس همچنین اعلام کرد که همه‌گیری ویروس کرونا باعث شده تا او نیز مانند بسیاری از مردم دیگر، مدت زمان طولانی را بدون تعامل اجتماعی بگذراند.

گیتس در نهایت عنوان می‌کند که امیدوار بوده تا سال ۲۰۲۱ بهتر از چیزی که تصور می‌کرده باشد، اما گونه دلتا ویروس کرونا یا تعداد افراد واکسینه شده یا خودداری مردم برای استفاده از ماسک را پیش‌بینی نمی‌کرده است. با این وجود حتی با کشف گونه اومیکرون، او به سال ۲۰۲۲ و ادامه آن امیدوار است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • COOLBOY
    COOLBOY | ۱۹ آذر ۱۴۰۰

    مقاله اش رو همان 2 روز پیش خوندم و بخشی از نوشته شما که اونجا نیست. مثل که نوشتید همین امر باعث شده از هیئت مدیره کناره گیری کنه!!!

    • COOLBOY
      COOLBOY | ۱۹ آذر ۱۴۰۰

      این مطلب قبلاً چند بار توسط اشخاص مختلف رد شده و زمان بندی اونها هم متفاوته. چرا خیلی وقت مثل مجلات زرد مطلب مینویسید!!

مطالب پیشنهادی