ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ایلان ماسک
تکنولوژی

ایلان ماسک به کناره‌گیری از شغل‌هایش و تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر فکر می‌کند

ایلان ماسک که حضور فعالی در توییتر دارد، اخیرا در این شبکه اجتماعی درباره کناره‌گیری از شغل خود و فعالیت به عنوان یک اینفلوئنسر تمام وقت توییتی را به اشتراک گذاشته است. ایلان ماسک، مدیر ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۹ آذر ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰

ایلان ماسک که حضور فعالی در توییتر دارد، اخیرا در این شبکه اجتماعی درباره کناره‌گیری از شغل خود و فعالیت به عنوان یک اینفلوئنسر تمام وقت توییتی را به اشتراک گذاشته است.

ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا و اسپیس ایکس یکی از فعال‌ترین کاربران توییتر است و تقریبا هر توییت این میلیارد خبرساز می‌شود. اکنون، ماسک در توییت جدیدی درباره تمایل خود برای کناره‌گیری از شغلش و تبدیل شدن به یک فرد تاثیرگذار (اینفلوئنسر) تمام وقت صحبت کرده است. در توییت او آمده است:

به ترک شغل خود و تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر تمام وقت فکر می‌کنیم. نظر شما چیست؟

آیا ایلان ماسک قصد کناره‌گیری از شغل خود را دارد؟

توییت ماسک در ادامه طبق انتظار مورد توجه بسیاری از کاربران توییتر قرار گرفت و بسیاری از اینفلوئنسرها به یکی از ثروتمندترین مردان روی زمین توصیه‌هایی ارائه کردند تا به یوتیوب یا سایر پلتفرم‌های دیگر بپیوندد و در آن‌ها فعالیت داشته باشد.

ماسک توییت خود را در حالی منتشر کرد که یکی از تاثیرگذارترین چهرها در رسانه‌های اجتماعی محسوب می‌شود. ماسک در این توییت از بیش از ۶۵.۸ میلیون دنبال کننده خود سوال کرد که آن‌ها در این رابطه چه نظری دارند و در حالی که برخی از کاربران به او نکاتی را پیشنهاد کردند، به عقیده بسیاری از افراد دیگر او در حال حاضر نیز یک اینفلوئنسر محسوب می‌شود.

ماسک تاکنون در توییتر درباره مسائل زیادی از جمله رمزارزها، تسلا، اسپیس ایکس و چیزهای دیگری صحبت کرده است که در برخی موارد توییت‌ها او تاثیر بسیار زیادی داشته است. برای مثال در سال جاری یکی از توییت‌های او در حمایت از دوج کوین و قرارگیری این رمزارز جنجالی در فهرست ارزهای دیجیتال قابل ترید صرافی «کوین بیس» باعث افزایش قیمت این ارز شده بود.

ایلان ماسک ماه گذشته در توییتر با ایجاد یک نظرسنجی از فالوورهایش خواسته بود تا درباره فروش ۱۰ درصد سهامش در تسلا تصمیم‌گیری کنند. در این نظرسنجی ۵۷.۹ درصد از دنبال‌کنندگان ایلان ماسک معتقد بودند که او باید بخشی از سهام خود در تسلا را بفروشد و مالیات بپردازد. با این وجود، او طبق نظر کاربران توییتر تاکنون بخش زیادی از سهام خود در شرکت تسلا را به فروش رسانده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی