ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S22 اولترا
تکنولوژی

گلکسی S22 اولترا با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ در گیک‌بنچ رویت شد

سامسونگ احتمالا تا دو ماه آینده از سری گوشی‌های پرچمدار گلکسی S22 رونمایی خواهد کرد. در حالی که اخیرا مشخصات گلکسی S22 اولترا با چیپ اگزینوس ۲۲۰۰ در گیک‌بنچ رویت شده بود، اکنون همین دستگاه ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۰ آذر ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰

سامسونگ احتمالا تا دو ماه آینده از سری گوشی‌های پرچمدار گلکسی S22 رونمایی خواهد کرد. در حالی که اخیرا مشخصات گلکسی S22 اولترا با چیپ اگزینوس ۲۲۰۰ در گیک‌بنچ رویت شده بود، اکنون همین دستگاه با تراشه پرچمدار جدید کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ در گیک‌بنچ مشاهده شده است.

مشخصات احتمالی گلکسی S22 اولترا

اسناد ارائه شده از پایگاه گیک‌بنچ ۵ برخی مشخصات کلیدی پرچمدار آینده غول فناوری کره جنوبی را فاش کرده است. طبق این اسناد، گلکسی S22 اولترا احتمالا با شماره مدل SM-S908N در بازار کره جنوبی و با شماره مدل SM-908U در سایر بازارهای جهان فروخته خواهد شد. وجود چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ عملکرد کلی بهبود یافته گوشی را تضمین می‌کند، با این حال به نظر می‌رسد در برخی بازارها، سامسونگ آن را با تراشه اختصاصی اگزینوس نیز عرضه خواهد کرد.

گلکسی S22 اولترا بین ۸ تا ۱۲ گیگابایت حافظه رم را به کاربران خود ارائه می‌کند، با این وجود اسناد گیک‌بنچ دستگاهی را با ۱۰ گیگابایت رم نشان می‌دهد. همانطور که در تصاویر بالا دیده می‌شود، S22 اولترا در آزمون تک هسته‌ای به امتیاز ۶۹۰۸ و در آزمون چند هسته‌ای به امتیاز قابل توجه ۱۵۰۷۹ دست پیدا کرده است.

از جمله مشخصات قابل انتظار پرچمدار آینده سامسونگ می‌توان به سیستم عامل اندروید ۱۲ اشاره کرد که قطعا با رابط کاربری کاملا جدید One UI 4 اجرا خواهد شد. گواهی ارائه شده از پایگاه‌های اندونزی نیز ظاهرا تایید کرده است که گلکسی 22 اولترا به همراه S Pen با شماره مدل EJ-PS908 روانه بازار خواهد شد.

تاکنون گزارش و رندرهای زیادی از نسخه اولترا گوشی‌های سری گلکسی S22 منتشر شده است و روز گذشته نیز ترکیب رنگ‌ و حافظه گوشی‌های این سری فاش شده بود. هنوز درباره برچسب قیمت این سری جزئیات زیادی مشخص نشده است، اما هفته گذشته در گزارش دیگری عنوان شده بود که نسخه استاندارد گلکسی S22 احتمالا با قیمت پایه ۸۰۰ دلار فروخته شود که با نسل قبل برابری می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی