ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوشی‌های تاشو از سال آینده با قیمت مشابه یک پرچمدار معمولی فروخته می‌شوند

در حال حاضر بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده به تولید گوشی‌های تاشو روی آورده‌اند، اما تنها بخش کوچکی از مصرف‌کنندگان می‌توانند آن‌ها را خریداری کنند زیرا قیمت گوشی تاشو از دستگاه‌های پرچمدار معمولی بسیار بیشتر است. ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۱ آذر ۱۴۰۰ | ۱۹:۴۰

در حال حاضر بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده به تولید گوشی‌های تاشو روی آورده‌اند، اما تنها بخش کوچکی از مصرف‌کنندگان می‌توانند آن‌ها را خریداری کنند زیرا قیمت گوشی تاشو از دستگاه‌های پرچمدار معمولی بسیار بیشتر است. با این وجود به نظر می‌رسد در سال آینده دستگاه‌های تاشو با قیمتی مشابه گوشی‌های رده بالای معمولی عرضه خواهند شد.

Digital Chat Station افشاگر شناخته شده حوزه تکنولوژی در شبکه اجتماعی چینی ویبو عنوان می‌کند که گوشی‌های تاشو با لولا افقی به عنوان مثال، گلکسی زد فلیپ ۳ از سال آینده با قیمت مناسب‌تری و مشابه با گوشی‌های معمولی رده بالا روانه بازار خواهند شد. البته این افشاگر در گزارش خود به جزئیات هیچ کدام از گوشی‌های تاشو آینده اشاره‌ای نکرده است.

قیمت گوشی تاشو در سال ۲۰۲۲

قیمت گوشی تاشو

بنابراین می‌توان انتظار داشت که در سال آینده، شاهد تعداد زیادی گوشی تاشو جدید با لولا افقی خواهیم بود که خرید آن‌ها برای کاربران سخت نخواهد بود.

موسسه تحقیقاتی کانترپوینت، ماه‌ها قبل در گزارشی عنوان کرده بود، عرضه گوشی‌های تاشو تا سال ۲۰۲۳، ۱۰ برابر رشد خواهند کرد و مشخصا وجود برچسب قیمت معقولانه برای این دسته از گوشی‌ها کمک زیادی به این امر خواهد داشت.

از طرفی دیگر باید به این موضوع توجه کرد که گوشی‌های تاشو عمودی به وضوح از دستگاه‌های افقی گران‌تر خواهند بود، زیرا فضای بیشتری را برای نمایش محتوا ارائه می‌کنند.

ویوو اولین گوشی تاشو خود را سال آینده عرضه خواهد کرد. هواوی به عنوان دیگر برند چینی نیز قصد دارد گوشی تاشو جدید به نام «هواوی میت وی» را عرضه کند. در همین حال، اوپو نیز گوشی تاشو خود به نام «فایند N» را در تاریخ ۲۴ آذر عرضه خواهد کرد. به نظر می‌رسد سال آینده تولیدکنندگان چینی حضور پررنگی در بازار گوشی‌ها تاشو داشته باشند. از طرفی دیگر انتظار می‌رود سامسونگ نیز به عنوان رهبر اصلی بازار گوشی‌های تاشو نسل جدید گلکسی زد فلیپ و گلکسی زد فولد را روانه بازار کند که تاکنون جزئیات کمی درباره آن‌ها منتشر شده است.

بدون شک سال ۲۰۲۲ با تمام این موارد برای طرفداران گوشی‌های تاشو بسیار جذاب خواهد بود و با وجود گزارش امروز مبنی بر ارائه برچسب مناسب برای قیمت گوشی تاشو در سال آینده می‌توان ادعا کرد که خرید آن‌ها کمی راحت‌تر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی