ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

دیجی‌کالا با استارتاپ‌های فروش محصولات بومی همکاری می‌کند

مدیر توسعه کسب‌و‌کار دیجی‌کالا تاکید دارد آن‌ها قصد همکاری با تمامی استارتاپ‌هایی که محصولات بومی‌‌ عرضه می‌کنند را دارند و این استارتاپ‌ها را شریک تجاری خود می‌دانند. «علیرضا کامرانیان‌فر» در نشست برخط ایران بعد از ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۲ آذر ۱۴۰۰ | ۲۰:۲۰

مدیر توسعه کسب‌و‌کار دیجی‌کالا تاکید دارد آن‌ها قصد همکاری با تمامی استارتاپ‌هایی که محصولات بومی‌‌ عرضه می‌کنند را دارند و این استارتاپ‌ها را شریک تجاری خود می‌دانند.

«علیرضا کامرانیان‌فر» در نشست برخط ایران بعد از معرفی محصول جدید دیجی‌کالا یعنی عرضه کالاهای محلی و بومی توسط این پلتفرم، اعلام کرد آن‌ها آمادگی همکاری با تمامی تیم‌های فعال در این زمینه را دارند.

او در پاسخ به پرسش دیجیاتو مبنی بر اینکه چرا به جای همکاری با استارتاپ‌های فعال در این حوزه، خودشان از صفر تا صد شروع به ساخت محصول جدیدی در این زمینه کردند گفت:

«از شروع فعالیت این محصول جدید همواره قصد داشتیم با استارتاپ‌های کوچک و بزرگ این حوزه همکاری کنیم. هم‌اکنون در این بخش از دیجی‌کالا بیش از 30 استارتاپ فعال در زمینه فروش و عرضه محصولات محلی با ما همکاری دارند.»

کامرانیان‌فر با اشاره به مذاکراتی که پیش‌تر با مجموعه باسلام داشتند به دیجیاتو گفت:

«ما با باسلام هم صحبت کردیم و قرار بود همکاری خوبی در این زمینه صورت بگیرد اما در آن زمان این مسأله اولویت آن‌ها نبود و این همکاری بنا به دلایل مختلف صورت نگرفت. با این حال ما دست همکاری و دوستی به تمامی کسب و کارهای فعال در این زمینه دراز می‌کنیم تا بتوانیم این بخش را توسعه ببخشیم.»


پیش‌تر مجموعه‌هایی چون ساوا فعالیت خود را متوقف کردند و سپس در دیجی‌کالا با نماد محصولات بومی شروع به فروش کالاهای خود کردند و به نظر می‌رسد برخی از کسب و کارهای فروش محصولات بومی ترجیح می‌دهند تا فعالیت خود را به طور کامل در بستر دیجی کالا فراهم کنند.

دیجی کالا اخیرا در زمینه فروش محصولات بومی فعالیت‌های زیادی داشته و با ایجاد زیر ساخت محصولات بومی‌و کمپین های اختصاصی و تسهیلات ویژه در مورد کمیسیون شرایطی را فراهم کرده که این کسب و کارها بدون دغدغه از بازاریابی به بازار آنلاین راه پیدا کنند.

در این بخش در حال حاضر سه هزار کسب و کار بومی که بیشتر مدیریت بانوان در آن‌ها به چشم می‌خورد فعال هستند و بیش از ده هزار کالا در آن به فروش می‌رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی