ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آنر X30
تکنولوژی

افشای تصاویر زنده آنر X30 که طراحی آن را به نمایش می‌گذارند

آنر اوایل آبان ماه از دو گوشی X30i 5G و X30 مکس ۵G رونمایی کرد و قرار است در ۲۶ آذر ماه از «آنر X30» رونمایی کند. اکنون تصاویر زنده این گوشی هوشمند منتشر شده‌اند ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۳ آذر ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

آنر اوایل آبان ماه از دو گوشی X30i 5G و X30 مکس ۵G رونمایی کرد و قرار است در ۲۶ آذر ماه از «آنر X30» رونمایی کند. اکنون تصاویر زنده این گوشی هوشمند منتشر شده‌اند که طراحی آن را پیش از رونمایی رسمی نشان می‌دهند.

در تصاویر منتشر شده از آنر X30، شاهد دستگاهی با روزنه مخصوص دوربین سلفی در بالای نمایشگر هستیم که در اطراف آن حاشیه‌های باریکی نیز دیده می‌شود. روی پنل پشتی آن نیز ماژول دوربین جذابی به شکل دایره‌ای دیده می‌شود که از سه دوربین و یک فلاش LED تشکیل شده است.

طراحی آنر X30

به نظر می‌رسد آنر برای امنیت گوشی خود از سنسور اثر انگشت روی کلید پاور استفاده کرده و همچنین این گوشی در رنگ‌هایی از جمله مشکی، نقره‌ای یا سفید و طلایی عرضه خواهد شد. همچنین رندر رسمی که توسط آنر به اشتراک گذاشته شده نیز تایید می‌کند که یک گزینه آبی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

مشخصات احتمالی آنر X30

آنر X30

طبق گزارش‌های منتشر شده، انتظار می‌رود آنر X30 به عنوان اولین گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۶۹۵ روانه بازار شود که از شبکه 5G نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین آنر برای گوشی خود احتمالا از نمایشگر IPS LCD با پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز بهره خواهد برد.

همچنین گفته می‌شود ماژول دوربین پشتی X30 از سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و احتمالا دو سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق تشکیل خواهد شد. هرچند درباره ظرفیت باتری این گوشی هیچ گزارشی در دسترس نیست اما احتمالا از شارژ سریع ۶۶ وات پشتیبانی خواهد کرد.

در حال حاضر اطلاعاتی درباره قیمت این دستگاه مشخص نشده است.

آنر هفته گذشته از گوشی‌های هوشمند سری آنر ۶۰ در دو مدل معمولی و پرو برای بازار چین رونمایی کرد و گفته می‌شود تولیدکننده چینی هم اکنون در حال کار روی آنر ۶۰ SE است. با این وجود هنوز مشخص نیست که این گوشی تا پایان سال جاری معرفی خواهد شد یا در سال ۲۰۲۲ شاهد رونمایی از آن خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی