ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

عینک هوشمند
تکنولوژی

قابلیت خواندن و ارسال پیام به عینک هوشمند Ray-Ban Stories متا اضافه شد

متا به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدیدی برای عینک هوشمند Ray-Ban Stories منتشر کرده که قابلیت‌های جدیدی از جمله خواندن پیام‌های دریافتی و مدیریت موسیقی در حال پخش را به آن اضافه می‌کند. پس از نصب این به‌روزرسانی، ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۵ آذر ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰

متا به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدیدی برای عینک هوشمند Ray-Ban Stories منتشر کرده که قابلیت‌های جدیدی از جمله خواندن پیام‌های دریافتی و مدیریت موسیقی در حال پخش را به آن اضافه می‌کند.

پس از نصب این به‌روزرسانی، کاربران می‌توانند با کمک دستیار داخلی عینک، برای ارسال پیام متنی و برقراری تماس صوتی از طریق اپلیکیشن مسنجر اقدام کنند. علاوه بر این، عینک متا و ری‌بن اکنون می‌تواند پیام‌های دریافتی کاربران را نیز بخواند.

قابلیت‌های جدید عینک هوشمند Ray-Ban Stories

عینک هوشمند

از ویژگی‌های جدید دیگری که با وجود این به‌روزرسانی اضافه شده، می‌توان به امکان استفاده از صدای کاربران برای مدیریت محتوای در حال پخش اشاره کرد. برای مثال، کاربران با گفتن جمله «Hey Facebook, next.» می‌توانند دستور پخش آهنگ بعدی را به عینک خود ارائه کنند. به همین روش، می‌توان برای تنظیم میزان صدا و همچنین متوقف کردن یا پخش دوباره آهنگ یا پادکست نیز استفاده کرد.

علاوه بر این، از دستیار درون عینک می‌توانید عمر باتری دستگاه خود را نیز سوال کنید.

متا در توضیحات خود عنوان می‌کند که این به‌روزرسانی را در مراحل مختلف برای اپلیکیشن Facebook View ارائه خواهد کرد و انتظار می‌رود تا به زودی در دسترس تمام کاربران قرار بگیرد. همچنین کاربران پیش از نصب این به‌روزرسانی، باید آخرین سیستم عامل عینک هوشمند Ray-Ban Stories را نیز دریافت کنند.

در زمان عرضه این عینک، نکته اصلی که مورد توجه قرار گرفت، دوربین‌های داخلی آن بودند که کاربران می‌توانستند با استفاده از آن‌ها عکاسی و فیلمبرداری کنند. با این وجود، در آن زمان ویژگی‌های هوشمندی زیادی برای عینک متا معرفی نشده بود. از طرفی دیگر، وجود دوربین در این دستگاه توجه رگولاتور حریم خصوصی ایرلند و مقامات حفاظت از اطلاعات ایتالیا را نیز جلب کرد و آن‌ها خواستار شفاف‌سازی بیشتر این ویژگی بودند.

هرچند این به‌روزرسانی ویژگی‌های جذابی را برای عینک هوشمند متا فعال کرده و عملکرد آن را بهبود می‌بخشد، شرکت قول داده است که در سال جدید نیز قابلیت‌های بیشتری را به آن اضافه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی