ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اوپو
تکنولوژی

اوپو روی توسعه موبایلی با نمایشگر ثانویه کوچک در پنل پشتی کار می‌‌کند

اوپو پتنت جدیدی را در سازمان جهانی مالکیت معنوی به ثبت رسانده که دستگاهی با دوربین زیر نمایشگر و نمایشگر کوچکی روی پنل پشتی برای نمایش محتوا نشان می‌دهد که در کنار ماژول دوربین اصلی ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۶ آذر ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۰

اوپو پتنت جدیدی را در سازمان جهانی مالکیت معنوی به ثبت رسانده که دستگاهی با دوربین زیر نمایشگر و نمایشگر کوچکی روی پنل پشتی برای نمایش محتوا نشان می‌دهد که در کنار ماژول دوربین اصلی پنل پشتی قرار می‌گیرد.

اوپو از اواخر سال ۲۰۱۹ در حال توسعه فناوری دوربین زیر نمایشگر بوده است اما تاکنون موفق به عرضه یک دستگاه واقعی با این فناوری برای مشتریان نشده است. با این حال طبق تصاویر منتشر شده در این پتنت، احتمال دارد شرکت چینی گوشی فایند X4 پرو را به همراه این فناوری روانه بازار کند. از طرفی دیگر نمایشگر کوچک قرار گرفته در کنار ماژول دوربین دستگاه، اطلاعات محتوایی مانند ساعت و نوتفیکیشن‌ها را نمایش خواهد داد.

اوپو فایند X4 پرو با نمایشگر ثانویه و دوربین زیر نمایشگر

اوپو

ظاهرا مشخصات این پتنت توسط CNIPA (انجمن ملی مالکیت معنوی چین) برای استفاده جهانی تایید شده است. تصاویری که توسط LetsGoDigital به نمایش درآمده، همچنین نشان می‌دهد که نمایشگر این دستگاه از هر چهار سمت به صورت منحنی خواهد بود. علاوه بر این، در ماژول دوربین مربعی شکل قرار گرفته روی پنل پشتی دستگاه چهار دوربین دیده می‌شود. البته در توضیحات پتنت هیچ اشاره‌ای به تعداد دوربین‌ها نشده و به نظر نمی‌رسد که توجه خاصی به این موضوع شده باشد.

وجود نمایشگر ثانویه در کنار دوربین‌ها اولین بار در سری Meizu ۷ پرو دیده شد و اخیرا شیائومی در می ۱۱ اولترا نیز از آن بهره گرفت تا کاربران با استفاده از آن بتوانند با دوربین اصلی تصاویر سلفی بگیرند.

اوپو در چند وقت گذشته با برگزاری رویداد نوآوری خود دستگاه‌های زیادی را به مشتریان خود معرفی کرد. از جمله آن‌ها می‌توان به گوشی تاشو اوپو فایند N اشاره کرد که رقیب گلکسی زد فولد سامسونگ در این بازار محسوب می‌شود. اوپو همچنین علاوه بر نمونه اولیه موبایلی با دوربین جمع‌شدنی از اولین تراشه اختصاصی خود برای بهبود عملکرد دوربین‌ها رونمایی کرد که قرار است برای اولین بار در گوشی پرچمدار آینده این شرکت از سری فایند X استفاده شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی