ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

همکاری سامسونگ و شبکه دیسکاوری برای تصویربرداری نزدیک از زندگی ببرها با گلکسی S21 Ultra

ببرها در معرض خطر هستند و نیاز به محافظت دارند. در همین راستا سامسونگ تصمیم گرفته با هدف افزایش آگاهی و تاکید بر نیاز به حفاظت از ببرها و زیستگاه‌هایشان، پروژه‌ای مشترک را با شبکه ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۷ آذر ۱۴۰۰ | ۱۹:۴۵

ببرها در معرض خطر هستند و نیاز به محافظت دارند. در همین راستا سامسونگ تصمیم گرفته با هدف افزایش آگاهی و تاکید بر نیاز به حفاظت از ببرها و زیستگاه‌هایشان، پروژه‌ای مشترک را با شبکه دیسکاوری و پروژه C.A.T (حفاظت از زیستگاه ببرها) به نام «چشم‌درچشم با یک ببر» آغاز کند. در این پروژه، تصویربرداری از ببرها با گلکسی S21 Ultra 5G صورت می‌گیرد.

ببرها جزو شکارچیان بالاترین رده‌های زنجیره غذایی بوده و نقش مهمی در حفظ سلامت اکوسیستم‌های حیات وحش دارند، اما به دلیل شکارهای غیرقانونی و تخریب گسترده زیستگاه‌هایشان، این موجودات در معرض انقراض قرار گرفته‌اند. مسئله‌ای که می‌تواند پیامدهای منفی برای کل اکوسیستم داشته باشد.

پروژه C.A.T که توسط صندوق جهانی حیات وحش (WWF) و شبکه دیسکاوری آغاز شد، ابتکاری برای توسعه حفاظت از زیستگاه‌های طبیعی باقی مانده برای ببرها است. این پروژه اکنون حدود شش میلیون هکتار زیستگاه ببر را در هند، بوتان و روسیه تحت پوشش داشته و در زمینه اقتصادی و عدالت اقلیمی از جوامع ساکن در این مناطق حمایت می‌کند. سامسونگ با درک اهمیت این پروژه و با هدف افزایش آگاهی در زمینه این ابتکار با ارزش، شروع به همکاری با شبکه دیسکاوری کرد.

تصویربرداری پروژه چشم در چشم با ببر با گلکسی S21 Ultra

مستند چشم در چشم با ببر در منطقه جایپور هند تصویربرداری شد و داستان سفر «یاشاس نریان»، مستندساز حوزه حیات وحش است که برای تصویربرداری از ببرها با استفاده از گلکسی S21 Ultra به پاک ملی رانتامبور می‌رود. نریان از شناخته‌شده‌ترین مستندسازان حیات وحش هند است که در این اثر با «ویکرام سینک»، کارگردان مطرح هندی همکاری می‌کند. سفر این زوج مستندساز در نهایت با گرفتن بهترین و زیباترین تصاویر از ببرهای منطقه به پایان می‌رسد.

گلکسی S21 Ultra سامسونگ بخاطر ویژگی‌هایی مانند بزرگنمایی دوگانه تله‌فوتو و زوم فضایی، فیلمبرداری 8K، حالت حرفه‌ای (پرو مود) و ویدیو حرفه‌ای (پرو ویدیو) محصولی مناسب برای تصویربرداری در پروژه چشم در چشم با ببر محسوب می‌شود و یکی از بهترین دوربین‌ها را در دنیای گوشی‌های هوشمند دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی