ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی S21 FE با قیمت پایه ۷۶۹ یورو در وب‌سایت سامسونگ ظاهر شد

شایعات درباره گلکسی S21 FE همچنان ادامه دارند و همین اخبار نشان می‌دهد که موبایل سامسونگ به‌زودی معرفی می‌شود. این دستگاه به‌تازگی روی وب‌سایت سامسونگ ایرلند در دو مدل ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی با دو ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۸ آذر ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۹

شایعات درباره گلکسی S21 FE همچنان ادامه دارند و همین اخبار نشان می‌دهد که موبایل سامسونگ به‌زودی معرفی می‌شود. این دستگاه به‌تازگی روی وب‌سایت سامسونگ ایرلند در دو مدل ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی با دو قیمت ۷۶۹ و ۸۳۹ یورو ظاهر شده است.

اولین بار کاربری به نام Snoopy در شبکه اجتماعی توییتر متوجه شد که گلکسی S21 FE به وب‌سایت سامسونگ ایرلند اضافه شده است. پیش‌تر مدل ۱۲۸ گیگابایتی گلکسی S20 FE در ایرلند با قیمت ۶۶۹ یورو فروخته می‌شد، در نتیجه می‌توانیم ببینیم که قیمت مدل پایه حدود ۱۰۰ یورو افزایش پیدا کرده است. با این حال، هنوز چیزی قطعی نشده و این اعداد می‌تواند صرفا برای پر کردن فیلدها استفاده شده باشند.

بر اساس گزارش دیگری که به‌تازگی منتشر شده بود، گلکسی S21 FE در مدل پایه با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد و در آلمان با قیمت ۷۴۹ یورو به فروش می‌رسد. مدل ۸ + ۲۵۶ گیگابایتی این گوشی برچسب قیمت ۸۱۹ یورویی را دریافت کرده است. مدل پایه در بریتانیا احتمالا با قیمت ۷۷۶ یورو عرضه می‌شود. انتظار داریم که سامسونگ این گوشی را در آمریکا با قیمت ۶۹۹ دلار راهی بازار کند.

مشخصات گلکسی S21 FE

آخرین مدل از خانواده S21 نمایشگری ۶.۴ اینچی از نوع امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر خواهد داشت. دوربین سلفی این گوشی ۳۲ مگاپیکسلی است که درون حفره‌ای در بالای صفحه قرار می‌گیرد. در قاب عقب هم دوربین سه‌گانه‌ای تعبیه شده که شامل یک سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، یک سنسور تله‌فوتوی ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری و یک سنسور فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی است.

نسخه طرفداری S21 با اندروید ۱۲ به بازار می‌آید و قلب تپنده آن اسنپدراگون ۸۸۸ خواهد بود. این گوشی انرژی خود را از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند و از استاندارد IP68 بهره می‌برد تا در برابر آب و گردوغبار مقاوم باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی