ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهای رسمی هواوی واچ D طراحی آن را از زوایای مختلف نشان می‌دهند

هواوی در رویدادی در تاریخ ۲ دی ماه (۲۳ دسامبر) از جدیدترین محصولاتش رونمایی می‌کند که یکی از آن‌ها، ساعت هوشمند واچ D خواهد بود. حالا رندرهای رسمی این محصول به اینترنت راه پیدا کرده‌اند ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۸ آذر ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰

هواوی در رویدادی در تاریخ ۲ دی ماه (۲۳ دسامبر) از جدیدترین محصولاتش رونمایی می‌کند که یکی از آن‌ها، ساعت هوشمند واچ D خواهد بود. حالا رندرهای رسمی این محصول به اینترنت راه پیدا کرده‌اند که طراحی آن را به نمایش می‌گذارند.

ظاهرا هواوی برای رویداد آینده‌اش برنامه‌های بزرگی دارد. علاوه بر گوشی تاشو P50 Pocket، لپ تاپ میت X پرو و عینک هوشمند جدید، این غول فناوری چینی قصد دارد از ساعت هوشمند واچ D نیز رونمایی کند که ویژگی‌های منحصر به‌فردی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

رندرهای رسمی هواوی واچ D

تاکنون تصاویری از این ساعت هوشمند منتشر شده بود، اما رندرهایی که اکنون منتشر شده‌اند، رسمی هستند و جزئیات بالایی را در اختیارمان قرار می‌دهند. هرچند این تصاویر از طریق پیش سفارش سایت vmall.com به دست آمده، اما این خرده فروش قیمت ساعت هوشمند جدید هواوی را فاش نکرده و کاربران با پیش پرداخت ۱۵ دلاری می‌توانند سفارش خود را از قبل انجام دهند.

با این وجود، برخی منابع گزارش می‌دهند که هواوی واچ D با قیمت تقریبی ۴۷۰ دلار وارد بازار خواهد شد.

هنوز جزئیات کمی درباره مشخصات ساعت هوشمند هواوی منتشر شده که البته تا چند روز آینده به صورت رسمی از آن رونمایی خواهد شد. با این حال، ویدیوی راهنمای فاش شده این دستگاه اخیرا نحوه عملکرد خلاقانه آن برای اندازه‌گیری فشار خون کاربران را نشان می‌دهد که طبق گزارش‌های قبلی و رندرهای فاش شده، به نظر می‌رسد هواوی برای فروش دستگاه خود تمرکز ویژه‌ای روی این قابلیت دارد.

طبق گزارش‌های قبلی، هواوی واچ D با ۳۲ مگابایت رم و ۴ گیگابایت حافظه داخلی در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت و با استفاده از بلوتوث می‌توان آن را به گوشی یا هدفون متصل کرد. طبق مشخصات ارائه شده و البته سنسور اندازه‌گیری فشار خون می‌توان ادعا کرد که وجود برچسب قیمت ۴۷۰ دلاری کمی معقولانه به نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی