ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هواوی
تکنولوژی

هواوی تیزر رسمی عینک هوشمند جدید خود را منتشر کرد [ تماشا کنید]

هواوی در تاریخ دوم دی‌ماه از محصولات جدیدی همچون گوشی تاشو P50 Pocket ساعت هوشمند واچ D و عینک هوشمند جدیدی رونمایی می‌کند. اکنون نیزر رسمی و مشخصات ساعت هوشمند خود را به اشتراک گذاشته ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۶ آذر ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰

هواوی در تاریخ دوم دی‌ماه از محصولات جدیدی همچون گوشی تاشو P50 Pocket ساعت هوشمند واچ D و عینک هوشمند جدیدی رونمایی می‌کند. اکنون نیزر رسمی و مشخصات ساعت هوشمند خود را به اشتراک گذاشته است.

عینک هوشمند جدید هواوی

عینک‌های هوشمند اکنون روند جدید اکثر شرکت‌های فناوری محسوب می‌شود و تاکنون چندین گزینه مختلف معرفی یا رونمایی شده است. برخی از آن‌ها عینک واقعیت مجازی هستند، برخی دیگر به عنوان دوربین و برخی دیگر مانند عینک هواوی به عنوان یک هدفون عمل می‌کنند. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به پشتیبانی از سیستم عامل هارمونی اشاره کرد که احتمالا برای فعال کردن دستورات صوتی و ادغام با سایر دستگاه‌های سازگار با هارمونی به آن اضافه شده است.

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب توجه عینک هوشمند هواوی، لنزهای آن است که هر دو آن‌ها را می‌توان تعویض کرد و پنل جلویی توسط یک آهن‌ربا روی قابل دستگاه قرار می‌گیرد. هواوی با بهره‌مندی از این روش خلاقانه، به کاربران دستگاه خود اجازه می‌دهد تا از آن به عنوان یک عینک مطالعه و همچنین عینک آفتابی استفاده کنند.

هواوی تاکنون با همکاری کمپانی کره‌ای Gentle Monster که کالاهای لوکس تولید می‌کند، دو نسل از عینک‌های هوشمند خود را به بازار عرضه کرده است که آن‌ها نیز فقط دستگاه‌های هوشمند صوتی بودند. به نظر می‌رسد این مدل جدید تنها عینک هوشمند هواوی خواهد بود که بدون مشارکت برند مد ساخته شده است.

اخیرا شرکت اوپو نیز از عینک واقعیت افزوده Air Glass خود رونمایی کرده بود که با پردازنده اسنپدرگون ۴۱۰۰ به عنوان یک محصول «واقعیت کمکی» یا «assisted reality» اطلاعات دو بعدی را وارد میدان دید کاربران می‌کند. همچنین شرکت TCL ماه‌ها قبل، از عینک هوشمند «Thunderbird» نسخه Pioneer با نمایشگر رنگی شفاف و طراحی شبیه عینک‌های معمولی رونمایی کرده بود که سه سال روی توسعه نمایشگر میکرو LED به کار رفته در این عینک کار کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی