ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت TCL از عینک هوشمند Thunderbird رونمایی کرد

شرکت TCL از عینک هوشمند «Thunderbird» نسخه Pioneer با نمایشگر رنگی شفاف و طراحی شبیه عینک‌های معمولی رونمایی کرد. این شرکت چینی سه سال روی توسعه نمایشگر میکرو LED به کار رفته در این عینک ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۲۳ مهر ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۰

شرکت TCL از عینک هوشمند «Thunderbird» نسخه Pioneer با نمایشگر رنگی شفاف و طراحی شبیه عینک‌های معمولی رونمایی کرد. این شرکت چینی سه سال روی توسعه نمایشگر میکرو LED به کار رفته در این عینک کار کرده است.

ظاهر شفاف و نمایشگر رنگی عینک هوشمند TCL آن را از محصولات مشابه که نمایشگر میکرو LED تک رنگ دارند، متمایز می‌کند. نمایشگر هر دو عینک شیائومی و TCL یکسان است و اندازه LED‌ها به حدود ۴ میکرومتر می‌رسد، اما تیم TCL یک الگوریتم اختصاصی ایجاد کرده تا عینک‌ Thunderbird تصویر تمام رنگی نمایش دهد.

تیزر ویدیویی این محصول به نمایش ویژگی‌های آن اشاره دارد و می‌تواند در کنار گوشی‌های هوشمند یا تلویزیون‌ باشد. با عینک هوشمند می‌توان اخبار را دنبال کرد، پیام‌ها را دریافت و رویت کرد، برنامه‌های کاری را چک کرد و حتی خانه هوشمند را کنترل کرد. کارهای فوق با نمایشگر رنگی پیش روی چشمان کاربر انجام می‌شود.

در تیزر منتشر شده دوربین داخلی عینک را به خوبی نشان می‌دهد که می‌توان با آن عکاسی کرد و تصاویر بلافاصله به گوشی هوشمند منتقل می‌شود. هنوز مشخصات دوربین عینک منتشر نشده است. برای اتصال به اینترنت هنوز به گوشی نیاز دارد و این محصول در کنار گوشی هوشمند کارایی دارد. شرکت چینی اطلاعاتی در مورد قیمت و عرضه آن به بازار ارائه نکرده است. چندی پیش Ray-Ban نیز از عینک هوشمند خود رونمایی کرد. در حال حاضر مرز بین عینک‌های واقعیت افزوده و هوشمند چندان مشخص نیست و باید منتظر توسعه بیشتر این محصولات باقی ماند و دید در کدام بخش از بازار قرار می‌گیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی