ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

تویوتا لندکروزر تیونینگ خان اینترنشنال رونمایی شد؛ شاسی‌بلند محبوب ژاپنی‌ زیر تیغ جراحی روس‌ها

با وجود معرفی نسل جدید تویوتا لندکروز، نسل قبلی کماکان طرفداران خود را دارد و توسط شرکت‌های مختلف هنوز ارتقا پیدا می‌کند. تیونر روسی خان اینترنشنال (Khann International) یکی از این شرکت‌هاست که اخیرا با ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۳۰ آذر ۱۴۰۰ | ۲۰:۳۰

با وجود معرفی نسل جدید تویوتا لندکروز، نسل قبلی کماکان طرفداران خود را دارد و توسط شرکت‌های مختلف هنوز ارتقا پیدا می‌کند. تیونر روسی خان اینترنشنال (Khann International) یکی از این شرکت‌هاست که اخیرا با رونمایی از کیتی بسیار هیجان‌انگیز برای لندکروزر سری ۲۰۰ توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرده است. این کیت در کنار زیبایی، برای افزایش قابلیت‌های آفرود توسعه یافته و به گفته کمپانی در طراحی آن سلیقه‌ها و نیازهای مشتریانی از استرالیا و خاورمیانه لحاظ شده است.

شرکت خان اینترنشنال که مقر آن در مسکو واقع شده، به خاطر تولید کیت های اسپرت و جذاب برای محصولات تویوتا و لکسوس شهرت دارد. اما در پروژه جدید، این شرکت علاوه‌بر ارتقای نمای ظاهری، در بخش فنی نیز بازنگری‌هایی انجام داده تا قابلیت‌های آفرود لندکروزر سری ۲۰۰ بیش از پیش بهبود یابد.

کیتی که خان اینترنشنال برای این شاسی بلند ژاپنی طراحی کرده، Expedition نام دارد و چهره خودرو را به مراتب مدرن‌تر و البته جان‌سخت‌تر نشان می‌دهد. در نمای روبرو سپر استاندارد جای خود را به یک سپر قرص و مستحکم داده است. جلو پنجره هم حالا زیباتر شده و یک LED نواری را روی خود دارد. جایگزینی کاپوت استاندارد با یک کاپوت برآمده و دارای شکاف از دیگر موارد قابل ذکر در نمای روبرو ست.

لندکروزر سری ۲۰۰ بین سالهای ۲۰۰۷ الی ۲۰۲۱ روی خط تولید قرار داشت

با توجه به استفاده از تایرهای همه‌جارو و عریض‌تر شدن خودرو، خان اینترنشنال مجبور شده با کمک گلگیرهای عریض‌تر، بیرون‌زدگی آنها را پوشش دهد. این کمپانی رینگ‌های استاندارد را با رینگ‌های آلیاژی ده پره مشکی تعویض کرده است. مکمل جذابیت‌های تویوتا لندکروزر خان اینترنشنال، رکاب‌های جانبی و هواکش سقفی یکپارچه با ستون A است.

ترکیب رنگ نارنجی و مشکی، پروژه جدید خان اینترنشنال را خیلی خاص و جذاب کرده است

در نمای عقب یک زاپاس فول سایز نصب شده، سپر استاندارد هم با یک سپر مخصوص آفرود تعویض شده است. برای محافظت از بدنه قطعات پلاستیکی نیز در برخی قسمت‌ها به چشم می‌خورد.

در رابطه با مشخصات فنی متاسفانه اطلاعاتی در دست نیست و نمی‌دانیم که پکیج اکسپدیشن چه تغییراتی را در این بخش ایجاد کرده است. البته با دقت در تصاویر موجود می‌توان متوجه شد که بازنگری‌هایی در سیستم تعلیق صورت گرفته و ارتفاع خودرو افزایش یافته است. ضمن اینکه وجود علامت V8 روی بدنه حکایت از آن دارد که زیر کاپوت، یک موتور ۸ سیلندر نصب شده؛ این موتور یا 5.7 لیتری بنزینی است و یا 4.5 لیتری توربودیزل.

از آنجایی که خرید نسل جدید لندکروزر شاید به انتظاری بیش از یک سال نیاز داشته باشد، پروژه کنونی خان اینترنشنال می‌تواند خود را به عنوان یک آلترناتیو هیجان‌انگیز مطرح کند. درباره قیمت این پروژه اطلاعاتی در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته، اما تیونر روسی برای پروژه‌های قبلی خود رقم‌های بالایی تعیین کرده است. از این رو دور از انتظار نیست که کیت اکسپدیشن هم با قیمت بالایی به دست مشتریان برسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی