ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی ۱۲ با نمایشگر ۶.۲۸ اینچی و سیستم خنک‌کننده جدید از راه می‌رسد

شیائومی چند روز دیگر از جدیدترین پرچمدارهایش رونمایی می‌کند، اما این موضوع مانع از انتشار اطلاعات رسمی درباره آن‌ها نمی‌شود. شیائومی با انتشار چندین پوستر، بخشی از مشخصات شیائومی ۱۲ را تایید کرده که شامل ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲ دی ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۰

شیائومی چند روز دیگر از جدیدترین پرچمدارهایش رونمایی می‌کند، اما این موضوع مانع از انتشار اطلاعات رسمی درباره آن‌ها نمی‌شود. شیائومی با انتشار چندین پوستر، بخشی از مشخصات شیائومی ۱۲ را تایید کرده که شامل استفاده از نمایشگر کوچکتر نسبت به می ۱۱ و همچنین پردازش سریع‌تر عکس می‌شود.

به گفته شیائومی، نسخه استاندارد پرچمدار آینده‌اش از نمایشگر ۶.۲۸ اینچی بهره می‌برد که ابعاد بسیار کوچکتری نسبت به شیائومی می ۱۱ با نمایشگر ۶.۸۱ اینچی دارد. شیائومی با انتشار دو پوستر علاوه بر اعلام ابعاد نمایشگر، پرچمدارش را با آیفون ۱۳ هم مقایسه کرده است.

در حالی که شیائومی ۱۲ به صفحه نمایش ۶.۲۸ اینچی مجهز می‌شود و آیفون ۱۳ پنل ۶.۱ اینچی دارد، عرض بدنه نماینده شیائومی کمتر از گوشی اپل است که این موضوع در دست گرفتن آن را برای کاربران راحت‌تر می‌کند. عرض پرچمدار شیائومی برابر ۶۹.۹ میلی‌متر است در حالی که برای آیفون ۱۳ به ۷۱.۵ میلی‌متر می‌رسد.

شیائومی دیروز از کسب امتیاز +A توسط نمایشگر شیائومی ۱۲ در بررسی دیسپلی‌میت و همچنین ثبت ۱۵ رکورد خبر داد، هرچند جزئیات بیشتری در این زمینه منتشر نکرد.

دوربین و سیستم خنک‌کننده شیائومی ۱۲

شیائومی در کنار ابعاد نمایشگر، از کیفیت بالای دوربین پرچمدار آینده‌اش خبر داده. طبق گزارش‌ها، چینی‌ها برای بهبود الگوریتم‌های دوربین ۲ سال تلاش کرده‌اند. به گفته شیائومی، پرچمدار آینده این کمپانی از پردازشگر تصویر سریع‌تری در تمام شرایط حتی عکاسی در شب با حالت نایت مود بهره می‌برد.

شیائومی همچنین از سیستم خنک‌کننده پسیو با ساختار جدید برای پرچمدار آینده‌اش خبر داده. این کمپانی توانسته صفحه خنک‌کننده بزرگی را درون بدنه این دستگاه قرار دهد تا نگرانی بابت گرمای تولیدی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ نداشته باشد. چینی‌ها همچنین توانسته‌اند ابعاد مادربرد را کاهش دهند.

انتظار می‌رود تا ۷ دی ماه که شیائومی بطور رسمی از پرچمدارهای آینده‌اش رونمایی می‌کند، شاهد انتشار اطلاعات جدیدی درباره آن‌ها باشیم و بیشتر با آن‌ها آشنا شویم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی