ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موتورولا
تکنولوژی

موتورولا روی توسعه گوشی تاشو جدیدی کار می‌کند

یکی از مدیران لنوو به صورت رسمی تایید کرد که نسل سوم گوشی تاشو «موتورولا ریزر» هم اکنون دست ساخت است. گفته می‌شود این دستگاه از قدرت بهبودیافته و ویژگی‌های بیشتری برخوردار خواهد بود. موتورولا ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۳ دی ۱۴۰۰ | ۲۳:۵۸

یکی از مدیران لنوو به صورت رسمی تایید کرد که نسل سوم گوشی تاشو «موتورولا ریزر» هم اکنون دست ساخت است. گفته می‌شود این دستگاه از قدرت بهبودیافته و ویژگی‌های بیشتری برخوردار خواهد بود.

موتورولا ریزر بخشی از اولین گوشی‌های تاشو محسوب می‌شود که سال ۲۰۱۹ عرضه شد و همچنین اولین دستگاه بود که مانند گوشی‌های کلاسیک ریزر ظاهری صدفی را ارائه می‌کرد. موتورولا در اواخر سال ۲۰۲۰ مسیر خود را با ریزر 5G ادامه داد اما گلکسی زد فلیپ سامسونگ در آن زمان توانست تمام نظرات را به خود جلب کند.

اکنون «جن جین» مدیر اجرایی لنوو در شبکه اجتماعی ویبو چین فاش کرد که نسل سوم گوشی تاشو موتورولا ریزر در دست ساخت است. طبق توضیحات او، این دستگاه تاشو جدید دارای قدرت بهبود یافته، رابط کاربری بهینه شده و ظاهر بهتری خواهد بود. همچنین به نظر می‌رسد این گوشی احتمالا در ابتدا وارد بازار چین خواهد شد.

نسل سوم گوشی تاشو موتورولا ریزر

موتورولا

با این وجود، موتورولا در حالی تلاش دارد با نسل سوم گوشی تاشو خود وارد این بازار شود، که بسیاری از تولیدکنندگان دیگر نیز گوشی‌های تاشو خود را معرفی کرده‌اند یا در سال آینده از آن‌ها رونمایی می‌کنند. برای مثال گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ تنها با قیمت ۹۹۹ دلار فروخته می‌شود و ویژگی‌هایی مانند مقاومت در برابر آب، نمایشگر مستحکم و قدرت پرچمدار را ارائه می‌کند. هواوی نیز به تازگی از گوشی تاشو P50 پاکت با قیمت ۱۴۰۰ دلار رونمایی کرد که به یک باتری بسیار بزرگ و ماژول دوربین عجیب و غریبی مجهز شده است.

انتظار می‌رود دستگاه تاشو آینده این شرکت که در این گزارش با نام موتورولا ریزر ۳ از آن یاد شده است، با مشخصات قابل توجهی از جمله پردازنده پرچمدار، باتری بسیار بزرگتر نسبت به نسل قبلی خود و نمایشگر تاشو قابل توجه روانه بازار شود. با این وجود هنوز هیچ اطلاعاتی درباره مشخصات آن موجود نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • حسین طاهری
    حسین طاهری | ۴ دی ۱۴۰۰

    کم مونده رندر های اپل هم چینی بشن:( اون موتورولای آمریکا کجا و این چینی کجا

مطالب پیشنهادی