ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بازیگر جدید بازار موبایل ایران: هایسنس رسما توسط شرکت تسک میران وارد کشور شد

شرکت «تسک میران» که در سال‌های اخیر از اصلی‌ترین واردکنندگان برند شیائومی به ایران بود امروز با برگزاری یک رویداد خبری اعلام کرد که در گام بعدی، موبایل‌های اقتصادی و میان‌رده برند چینی «هایسنس» (Hisense) ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۴ دی ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

شرکت «تسک میران» که در سال‌های اخیر از اصلی‌ترین واردکنندگان برند شیائومی به ایران بود امروز با برگزاری یک رویداد خبری اعلام کرد که در گام بعدی، موبایل‌های اقتصادی و میان‌رده برند چینی «هایسنس» (Hisense) را در بازه قیمت ۲ الی ۴.۵ میلیون تومان وارد کشور کرده است. مدیران تسک میران اعلام کردند با هدف «مولتی‌برند» شدن دست به چنین اقدامی زده‌اند و در آینده نزدیک، برند چینی «ریلمی» نیز توسط این شرکت وارد ایران خواهد شد.

«رویا عباس‌زاده منتظری»، مدیرعامل تسک میران، با اعلام خبر واردات گوشی‌های هایسنس به ایران گفت اکنون تسک میران به دنبال توسعه در دو بخش کلیدی است: توسعه در بخش واردات، چه از نظر حجم و چه از نظر تنوع، و همچنین توسعه در بخش خدمات پس از فروش جهت افزایش رضایت مشتریان.

عباس‌زاده منتظری با بیان اینکه تسک میران می‌خواهد به شکل مولتی برند به کار خود ادامه دهد، گفت: «گوشی‌های هایسنس مقرون به صرفه هستند و با توجه به جمعیت بالای کشورمان و تنوع در درخواست‌های مصرف کنندگان، برند هایسنس در ایران از استقبال مناسبی برخوردار خواهد شد.» او همچنین گفت که بازه قیمتی مناسب این محصولات، می‌تواند تکنولوژی را در اختیار همه اقشار جامعه قرار دهد.

«مرتضی درویش»، مدیر بازاریابی تسک میران نیز در این رویداد اعلام کرد که عرضه گوشی‌های هایسنس اولین قدم جهت مولتی برند شدن شرکت تسک میران است. او گفت کاربران می‌توانند با گارانتی تسک میران از اصل بودن کالا و قیمت مناسب اطمینان داشته باشند.

درویش همچنین اشاره کرد که هایسنس از سال ۲۰۰۰ توسعه موبایل‌های خود را آغاز کرده و در این زمینه تجربه کافی را دارد. او در همین رابطه توضیح داد: «شرکت هایسنس تراشه و صفحه نمایش ساخت خودش را در موبایل‌هایش استفاده می‌کند که باعث کاهش قیمت بین ۲۵ تا ۴۰ درصد نسبت به سایر نمونه‌های مشابه می‌شود. ما با توجه به همین بینش هایسنس، تصمیم گرفتیم با این شرکت کار کنیم تا کاربران با قیمت پایین به تکنولوژی‌های روز دسترسی داشته باشند.»

مدیر بازاریابی تسک میران همچنین اعلام کرد که در گام اول، ۴ مدل از گوشی‌های هایسنس از رده اقتصادی تا میان‌رده، وارد بازار ایران شده‌اند و در آینده موبایل‌های پرچمدار این شرکت نیز در بازار عرضه می‌شوند. ۴ مدلی که با قیمت حدود ۲ الی ۴.۵ میلیون تومان در بازار عرضه شده‌اند به این شرح هستند:

  • E30 Lite
  • E50 Lite
  • E50
  • H50 Lite

قوی‌ترین نمونه از بین این ۴ مدل، H50 Lite است که با ۴ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی با قیمتی حدود ۴.۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. مدیران تسک میران اعلام کردند که در آینده نزدیک موبایل‌های قوی‌تر و پرچمدار هایسنس را نیز راهی بازار ایران خواهند کرد.

«مرتضی درویش»، مدیر بازاریابی تسک میران در پاسخ به سوال دیجیاتو مبنی بر اینکه هایسنس مخصوصا در رده موبایل‌های میان‌رده و پرچمدار چقدر شانس موفقیت در بازار ایران دارد، گفت:

«معمولا جهش‌های انقلابی را در صنعت تکنولوژی، کمپانی‌هایی ایجاد می‌کنند که در دل همان تکنولوژی فعال نیستند. برای مثال هیچ کس فکر نمی‌کرد آمازون صنعت کتاب‌خوانی را متحول کند. در سال‌های قبل ما با پیش‌بینی پتانسیل‌های شیائومی این برند را وارد ایران کردیم. همین دیدگاه را نیز برای هایسنس داریم. نکته مهم اینجاست که قیمت محصولات این برند بین ۲۵ تا ۴۰ درصد ارزان‌تر از مدل‌های مشابه در برندهای دیگر است چون هایسنس چیپ، نمایشگر و سنسور دوربین را خودش تولید می‌کند. در نتیجه هایسنس با قیمت رقابتی می‌تواند قشر جدیدی از مخاطب را پیدا کند.»

مدیر بازاریابی شرکت تسک میران ابراز امیدواری کرد که در مدت زمان ۶ ماه، هایسنس بتواند ۵ درصد از بازار موبایل ایران را در اختیار بگیرد. اکنون باید دید رویکرد خریداران موبایل‌های اقتصادی نسبت به گوشی‌های هایسنس به عنوان تازه‌واردهای بازار چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی