ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات دوربین سلفی شیائومی ۱۲ اعلام شد

شیائومی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو چین مشخصات دوربین سلفی شیائومی ۱۲ را اعلام کرده است. براساس این پست، دوربین سلفی از یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی و فیلتر زیبایی بطور پیش فرض بهره ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۵ دی ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰

شیائومی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو چین مشخصات دوربین سلفی شیائومی ۱۲ را اعلام کرده است. براساس این پست، دوربین سلفی از یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی و فیلتر زیبایی بطور پیش فرض بهره می‌برد.

به گفته شیائومی، این فیلتر زیبایی از جوانسازی پوست در سطح پیشرفته به کمک فناوری GAN رخ می‌دهد. این فناوری جزییات پوست را در سطح پیکسل بازسازی می‌کند تا ظاهری شاداب‌ و جوان را به صاحبش هدیه دهد. شبکه‌های مولد رقابتی (GAN)، یک نوع معماری الگوریتمی هستند که با استفاده از دو شبکه عصبی دو نمونه را به منظور تولید نمونه‌های مصنوعی در مقابل یکدیگر قرار می‌دهند، تا در نهایت داده‌های بهتری حاصل شوند. این معماری بطور گسترده در تولید تصویر، ویدیو و صدا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مشخصات فنی شیائومی ۱۲

غول چینی اعلام کرده شیائومی ۱۲ پرو اولین گوشی مجهز به سنسور IMX707 سونی برای دوربین اصلی خواهد بود. به گفته شیائومی، نسخه استاندارد پرچمدار آینده‌اش از نمایشگر ۶.۲۸ اینچی بهره می‌برد که ابعاد بسیار کوچکتری نسبت به شیائومی می ۱۱ با نمایشگر ۶.۸۱ اینچی دارد. شیائومی با انتشار دو پوستر علاوه بر اعلام ابعاد نمایشگر، پرچمدارش را با آیفون ۱۳ هم مقایسه کرد.

گوشی جدید شیائومی به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ مجهز است که در کنار ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، وظایف پردازشی را انجام می‌دهد. رفرش ریت نمایشگر شیائومی ۱۲ برابر ۱۲۰ هرتز خواهد بود و از ۱۶۰۰۰ سطح روشنایی پشتیبانی می‌کند. همچنین این نمایشگر از فناوری +HDR10 و دالبی ویژن بهره می‌برد.

از دیگر مشخصات احتمالی پرچمدار بعدی شیائومی می‌توان به وزن ۱۸۰ گرمی، رابط کاربری MIUI 13، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۶۷ واتی و شارژ بی‌سیم ۳۰ واتی و همچنین پشتیبانی از دالبی اتموس اشاره کرد. احتمالا گوشی جدید این غول چینی در نسخه پایه با قیمت ۵۸۰ دلار روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی