ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات فنی کامل و تصاویر زنده شیائومی ۱۲ پرو فاش شد

شیائومی فردا از سری جدید پرچمداران خود رونمایی می‌کند. حالا امروز مشخصات کامل شیائومی ۱۲ پرو به همراه تصاویر زنده آن به اینترنت راه پیدا کرده است. این گوشی یکی از اولین دستگاه‌هایی خواهد بود ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۶ دی ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰

شیائومی فردا از سری جدید پرچمداران خود رونمایی می‌کند. حالا امروز مشخصات کامل شیائومی ۱۲ پرو به همراه تصاویر زنده آن به اینترنت راه پیدا کرده است. این گوشی یکی از اولین دستگاه‌هایی خواهد بود که از اسنپدراگون ۸ نسل ۱ استفاده می‌کند.

شیائومی ۱۲ پرو در رنگ‌های مشکی، صورتی، سبز و آبی عرضه می‌شود. این دستگاه از نظر ظاهری شباهت بالایی به مدل استاندارد شیائومی ۱۲ دارد، اما سنسورها و دکمه‌های آن نسبت به مدل استاندارد کمی بزرگ‌ترند. مدل پرو از نمایشگر ۶.۷۳ اینچی سامسونگ E5 AMOLED LTPO استفاده می‌کند. وضوح این صفحه با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۲۰۰ به 2K می‌رسد و نرخ نوسازی آن ۱۲۰ هرتز خواهد بود. در بالای این نمایشگر حفره کوچکی قرار می‌گیرد که از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

مشخصات احتمالی شیائومی ۱۲ پرو

شیائومی ۱۲ پرو در قاب عقب سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی دارد. سنسور اصلی این دستگاه IMX707 سونی با اندازه ۱/۱.۲۸ اینچی و دریچه دیافراگم f/1.9 است. همچنین یک سنسور تله‌فوتوی ۵۰ مگاپیکسلی و یک سنسور فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۱۵ درجه‌ای هم روی این دستگاه ارائه خواهد شد. این دو سنسور از نوع S5KJN1 ساخت سامسونگ است.

این غول چینی پرچمدار خود را با رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 عرضه می‌کند. نرم‌افزار این دستگاه MIUI 13 است که بر اساس اندروید ۱۲ ساخته شده تا جدیدترین تغییرات را در بر بگیرد. مدل پرو همچنین سیستم کنترل دمای مبتنی بر مایع دارد. انرژی این دستگاه از یک باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه با تراشه اختصاصی Surge P1 می‌تواند بهتر از گذشته فرآیند شارژ را مدیریت کند.

منبع آگاهی به نام Zealer هم اخیرا تصاویر زنده شیائومی ۱۲ پرو را منتشر کرده که این دستگاه را در سه رنگ صورتی، آبی و قرمز نمایش می‌دهد. این دستگاه در قاب عقب خود از ماژول دوربین جدیدی استفاده کرده که یک لنز بزرگ را در بالا و دو لنز کوچک‌تر را در پایین قرار داده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی