ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی فولد
تکنولوژی

آپدیت اندروید ۱۲ به همراه One UI 4 برای گلکسی فولد منتشر شد

پس از اینکه در هفته جاری برخی گوشی‌ها از جمله گلکسی S21، زد فلیپ ۳ و زد فولد ۳، سری گلکسی S20 و نوت ۲۰ و در نهایت سری گلکسی S10 آپدیت اندروید ۱۲ به ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۹ دی ۱۴۰۰ | ۲۲:۳۰

پس از اینکه در هفته جاری برخی گوشی‌ها از جمله گلکسی S21، زد فلیپ ۳ و زد فولد ۳، سری گلکسی S20 و نوت ۲۰ و در نهایت سری گلکسی S10 آپدیت اندروید ۱۲ به همراه One UI 4 را دریافت کردند، اکنون نوبت به نسخه اصلی گلکسی فولد رسیده تا به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید را دریافت کند.

انتشار اندروید ۱۲  برای گلکسی فولد اصلی

به گزارش وب‌سایت SamMobile، سامسونگ به‌روزرسانی رابط کاربری One UI 4.0 را به همراه اندروید ۱۲ در نسخه فریمور F900FXXU6GUL9 ارائه کرده است. اگرچه این آپدیت در حال حاضر برای کاربران فرانسه منتشر شده، اما احتمالا طی چند روز آینده در دسترس کاربران بیشتری از سراسر جهان قرار خواهد گرفت. غول فناوری کره‌ای در این به‌روزرسانی همچنین وصله امنیتی دسامبر ۲۰۲۱ را ارائه کرده تا برخی آسیب‌پذیری‌ها را برطرف کند.

گلکسی فولد

اگر یکی از کاربران گلکسی فولد اصلی هستید، ممکن است در چند روز آینده اعلان مربوط به به‌روزرسانی سیستم عامل جدید را دریافت کنید. همچنین می‌توانید با رفتن به بخش به‌روزرسانی نرم‌افزار که در قسمت تنظیمات گوشی قرار دارد، به صورت دستی نسبت به نصب آن اقدام کنید.

با این حال اگر نمی‌خواهید منتظر آپدیت OTA دستگاه خود بمانید، می‌توانید جدیدترین فایل فریمور گوشی را از پایگاه‌های داده معتبر اینترنتی دانلود کرده و این آپدیت را به صورت دستی نصب کنید. ولی انجام این کار به کاربران عادی توصیه نمی‌شود.

سامسونگ در اندروید ۱۲ طراحی اصلاح شده‌ای از رابط کاربری، ویژگی‌های امنیتی و حفظ حریم خصوصی بهبود یافته و ویژگی‌های بسیار زیاد دیگری را ارائه کرده است. بزرگترین تغییر در جدیدترین نسخه اندروید مربوط به طراحی آن می‌شود. این زبان طراحی جدید که متریال یو نام دارد، المان‌های مختلف را با یکدیگر ترکیب می‌کند تا یک زبان طراحی جامع برای کل سیستم عامل شکل بگیرد.

گوگل در اندروید ۱۲ همچنین توجه ویژه‌ای روی ویجت‌ها داشته و بخش انتخاب‌کننده ویجت‌ها بازطراحی شده تا کاربران راحت‌تر میان آن‌ها اسکرول کنند و آن‌ها را ببینند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی