ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ایرپاد پرو
تکنولوژی

اپل با نسخه ویژه ایرپاد پرو به استقبال سال نو چینی رفت

اپل به مناسبت «سال نو چین» که از اول فوریه آغاز می‌شود، نسخه ویژه‌ای از ایرپاد پرو خود را با طراحی ببر به عنوان نماد سال آینده، معرفی کرد که هم اکنون از طریق فروشگاه ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۲ دی ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰

اپل به مناسبت «سال نو چین» که از اول فوریه آغاز می‌شود، نسخه ویژه‌ای از ایرپاد پرو خود را با طراحی ببر به عنوان نماد سال آینده، معرفی کرد که هم اکنون از طریق فروشگاه آنلاین یا در بازارهای چین، تایوان، هنگ کنگ و ماکائو به فروش می‌رسد.

در تقویم چینی از 2022 به عنوان سال ببر یاد شده و به همین منظور اپل روی جعبه شارژ نسخه ویژه ایرپاد پرو سفارشی خود یک ایموجی ببر چاپ کرده است. علاوه بر این، روی جعبه هدفون‌های بی‌سیم اپل نسخه قرمز بزرگتری از این ایموجی نیز دیده می‌شود.

ببر؛ نماد سال آینده چینی روی ایرپاد پرو

ایرپاد پرو

علاوه بر این، زمانی که مشتریان چینی در فروشگاه‌های خرده فروشی اپل، قصد خرید این دستگاه را داشته باشند، مجموعه‌ای از 12 پاکت قرمز را نیز دریافت خواهند کرد که شامل علائم دوازده گانه چینی است که به صورت ایموجی روی آن‌ها چاپ شده. گفته می‌شود چینی‌ها به عنوان یکی از سنت‌های سال نو خود، پاکت‌های قرمز رنگی را به خانواده و دوستان هدیه می‌کنند که اغلب داخل آن‌ها مبالغ نقدی وجود دارد.

به غیر از طراحی خاص و ایموجی ببر، نسخه ویژه ایرپاد پرو هیچ تغییر دیگری نسبت به نسخه‌های استاندارد آن ندارد و با همان قیمت نیز به فروش می‌رسد.

همچنین مشتریان اپل در چین، تایوان، هنگ کنگ و سنگاپور می‌توانند در یک برنامه رایگان درون فروشگاهی با نام «عشق خود را به اشتراک بگذارید» شرکت کنند تا در آن کارت‌های تبریک شخصی خود برای سال نو را طراحی کنند.

غول فناوری مستقر در اقدام دیگری، اوایل این هفته از نسخه ویژه ایرباد بی‎‌سیم بیتس استودیو بادز برای سال نو چین رونمایی کرده بود که دارای طراحی قرمز رنگی است و روی هدفون و کیف شارژ آن برجستگی‌هایی به شکل ببر طلایی دیده می‌شود که به احترام سال ببر طراحی شده ست. این ایربادها از امروز برای فروش عرضه شده‌اند اما فقط در چین و با قیمت حدود 172 دلار.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی