ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمال عرضه جهانی سری شیائومی 12 در ماه فوریه یا مارس 2022

چند روز پیش شیائومی از جدیدترین پرچمدارهایش رونمایی کرد، اما این محصولات فعلا تنها در بازار چین عرضه می‌شوند و خبری از عرضه آن‌ها در بازار جهانی نیست. با این حال به گفته یکی از ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۳ دی ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۰

چند روز پیش شیائومی از جدیدترین پرچمدارهایش رونمایی کرد، اما این محصولات فعلا تنها در بازار چین عرضه می‌شوند و خبری از عرضه آن‌ها در بازار جهانی نیست. با این حال به گفته یکی از منابع، باید منتظر عرضه جهانی سری شیائومی 12 در اواخر فوریه یا اوایل مارس 2022 باشیم.

سری شیائومی 12 جزو اولین گوشی‌های مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 محسوب می‌شوند که در کنار کاربران در چین، افراد در بازار جهانی هم منتظر عرضه آن هستند.

تاریخ عرضه جهانی سری شیائومی 12

به گفته یکی از منابع بازار به نام «موکول شارما»، پرچمدارهای جدید شیائومی در اواخر فوریه یا اوایل مارس 2022 در بازارهای خارج از چین عرضه خواهند شد. این منبع همچنین به عرضه این محصولات در بازار هند در بازه زمانی مشابه اشاره کرده است.

عرضه جهانی سری شیائومی 12 در اواخر فوریه یا اوایل مارس، کمی دیرتر از عرضه جهانی سری شیائومی می 11 محسوب می‌شود. شیائومی پرچمدار گذشته‌اش را در دسامبر 2020 معرفی کرد و سپس در اوایل فوریه 2021 وارد بازار جهانی شد.

سری شیائومی 12

سری شیائومی 12 شامل سه گوشی هوشمند استاندارد، پرو و 12X می‌شود. مدل استاندارد و پرو به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز شده‌اند، در حالی که شیائومی 12X از اسنپدراگون 870 بهره می‌برد.

همانطور که می‌توان انتظار داشت، مدل پرو به بهترین قابلیت‌ها مجهز شده و قیمت بالاتری هم نسبت به دو دستگاه دیگر دارد. این گوشی هوشمند به نمایشگر با رزولوشن +QHD مجهز شده و از فناوری شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می‌کند. همچنین روی پنل پشتی این محصول دوربین اصلی سه‌گانه با سنسورهای 50 مگاپیکسلی قرار گرفته که از نوع اولترا واید و تله‌فوتو با قابلیت زوم اپتیکال دو برابری هستند.

این گوشی‌های هوشمند شیائومی به ترتیب با قیمت 502، 581 و 738 دلار در بازار چین به فروش می‌رسند، اما در بازار جهانی باید منتظر قیمت‌های بسیار بالاتری باشیم. در نهایت انتظار می‌رود عرضه جهانی پرچمدارهای جدید شیائومی با عرضه سری گلکسی S22 سامسونگ همزمان باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی