ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصویری از نمونه اولیه شیائومی 12 که دوربین بزرگتری نسبت به نمونه تجاری دارد

گوشی‌های سری شیائومی 12 چند روز پیش در چین معرفی شدند و حالا به فاصله کوتاهی پس از رونمایی، تصویری از نمونه اولیه شیائومی 12 و 12 پرو منتشر شده که با نسخه تجاری تفاوت ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۳ دی ۱۴۰۰ | ۲۳:۵۹

گوشی‌های سری شیائومی 12 چند روز پیش در چین معرفی شدند و حالا به فاصله کوتاهی پس از رونمایی، تصویری از نمونه اولیه شیائومی 12 و 12 پرو منتشر شده که با نسخه تجاری تفاوت دارند. به نظر می‌رسد شیائومی در نمونه اولیه این دستگاه‌ها، دوربین اصلی بزرگتری را مدنظر داشته است.

اخیرا کاربری در شبکه اجتماعی چینی ویبو تصویری از نمونه‌های اولیه جدیدترین پرچمدارهای شیائومی را منتشر کرده که پنل پشتی آن‌ها را به نمایش می‌گذارد. اگرچه دستگاه‌های موجود در این تصویر شباهت زیادی به نمونه نهایی دارند، اما کاملا یکسان هم نیستند.

دوربین بزرگتر در نمونه اولیه شیائومی 12

اولین و مهم‌ترین تفاوت، دوربین اصلی بسیار بزرگتر نسبت به نمونه نهایی است. البته باید به این موضوع اشاره کرد که احتمالا افراد عادی متوجه چنین تفاوتی نخواهند شد، اما اگر دستگاه‌ها را در کنار یکدیگر قرار دهیم، می‌توانیم به چنین تفاوتی پی ببریم.

شیائومی 12

همچنین به نظر می‌رسد شیائومی 12 در این تصویر به رنگی مجهز شده که سازنده‌اش آن را روانه بازار نمی‌کند. یکی از تفاوت‌های دیگر میان نمونه اولیه و نهایی، رنگ ماژول دوربین است. در حالی که در نمونه اولیه با رنگ متفاوت ماژول دوربین نسبت به بدنه روبه‌رو هستیم، چینی‌ها در نمونه تجاری از رنگ یکسان با بدنه برای ماژول استفاده کرده‌اند.

مشخص نیست چرا شیائومی ابعاد دوربین اصلی را در نمونه تجاری نسبت به نمونه نهایی کاهش داده، اما احتمالا بسیاری از کاربران دوربین کوچکتر را ترجیح می‌دهند.

شیائومی در جدیدترین پرچمدارهایش از تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 1 کوالکام استفاده کرده و آن‌ها را به نمایشگر امولد با رفرش ریت 120 هرتزی مجهز کرده است. در حالی که مدل استاندارد از نمایشگر 6.28 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس بهره می‌برد، در مدل پرو با پنل 6.73 اینچی امولد با رزولوشن بالاتر روبه‌رو هستیم. دوربین سلفی این گوشی‌های هوشمند 32 مگاپیکسلی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی