ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ریزر
تکنولوژی

ریزر از نسخه جدید ماسک Zephyr Pro با سیستم تقویت صدا رونمایی کرد

ریزر در نمایشگاه CES 2022 از نسخه مفهومی جدید ماسک‌ تنفسی هوشمند خود تحت عنوان Zephyr Pro رونمایی کرد که سیستم تقویت کننده صوتی داخلی را به آن اضافه می‌کند. ویژگی‌های ماسک جدید ریزر طبق ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۶ دی ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۰

ریزر در نمایشگاه CES 2022 از نسخه مفهومی جدید ماسک‌ تنفسی هوشمند خود تحت عنوان Zephyr Pro رونمایی کرد که سیستم تقویت کننده صوتی داخلی را به آن اضافه می‌کند.

ویژگی‌های ماسک جدید ریزر

طبق تصاویر ارائه شده از این ماسک مفهومی، ظاهر آن تقریبا نسبت به نسخه اصلی Zephyr متفاوت خواهد بود. در قسمت پایین فیلتر قابل تعویض آن دو توری مشبک مربوط به اسپیکر دیده می‌شود که به یک میکروفون داخلی متصل شده‌اند و می‌توانند صدای کاربران را به میزان 60 دسی‌بل تا فاصله یک متری تقویت کنند. همچنین کاربران با استفاده از دکمه کوچک که کنار دریچه ورودی RGB قرار گرفته می‌توانند تقویت کننده را روشن یا خاموش کنند که به گفته ریزر این امر تاثیر زیادی روی عمر باتری دستگاه خواهد داشت.

طبق توضیحات ارائه شده Zephyr Pro قرار است زمانی در سال 2022 به بازار عرضه شود و قیمت آن 149.99 دلار خواهد بود. با این وجود حدود 50 دلار از نسخه استاندارد این ماسک (99.99 دلار) گران‌تر است.

ریزر

ریزر در ابتدا قصد داشت تا در CES سال گذشته تقویت کننده صوتی را به ماسک خود که آن زمان به عنوان Project Hazel معرفی شده بود، اضافه کند اما به دلیل نگرانی‌های مربوط به وزن دستگاه و باتری از این تصمیم صرف نظر کرد. با این حال اکنون اعلام شده که Zephyr Pro می‌تواند از نظر وزن و عمر باتری عملکرد یکسانی با نسخه استاندارد ماسک داشته باشد.

سایر ویژگی‌های Zephyr Pro با مدل ارزان‌تر مطابقت دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به ماسک‌های تنفسی N95 اشاره کرد که در یک محفظه شفاف تعبیه شده‌ند. این ماسک‌ها با استفاده از ال‌ای‌دی‌های Chroma RGB، سیستم تهویه هوا و میکروفون تفاوت بسیار زیادی نسبت به سایر ماسک‌های موجود در بازار ارائه می‌کنند و به نظر می‌رسد اکنون ریزر مانند سایر شرکت‌های فناوری با معرفی نسخه پرو آن، قصد دارد محصول خود را به ویژگی‌های جدیدی مجهز کند و آن را با قیمت بیشتری به فروش برساند و باید دید استراتژی آن‌ها مورد پسند قرار خواهد گرفت یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی