ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آنر مجیک V
تکنولوژی

مشخصات و رندر جدیدی از گوشی تاشو آنر مجیک V پیش از موعد رونمایی فاش شد

آنر به‌زودی اولین گوشی تاشو خود را برای رقابت با گلکسی زد فولد 3 و اوپو فایند N راهی بازار خواهد کرد و تاکنون اطلاعات زیادی درباره آن منتشر شده است. اکنون پیش از معرفی ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۷ دی ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

آنر به‌زودی اولین گوشی تاشو خود را برای رقابت با گلکسی زد فولد 3 و اوپو فایند N راهی بازار خواهد کرد و تاکنون اطلاعات زیادی درباره آن منتشر شده است. اکنون پیش از معرفی رسمی، مشخصات و رندرهای جدیدی از آنر مجیک V فاش شده است.

رندرها و مشخصات فاش شده گوشی تاشو آنر مجیک V توسط «ایشان آگراوال» افشاگر این حوزه و MySmartPrice منتشر شده است و همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید، گوشی دارای طراحی مشابه گلکسی زد فولد 3 خواهد بود. در پنل پشتی آن شاهد ماژول دوربین سه گانه هستیم که لوگو آنر در پایین آن و عمود بر دوربین‌ها دیده می‌شود. همچنین در بالای نمایشگر بیرونی آن روزنه مخصوص دوربین سلفی دیده می‌شود و ظاهرا این گوشی در سه رنگ نارنجی، مشکی و سفید روانه بازار خواهد شد.

مشخصات آنر مجیک V

آنر مجیک V

به گفته این افشاگر، آنر مجیک V از نمایشگر اصلی 7.9 اینچی OLED با پشتیبانی از وضوح 2272 در 1984 و نرخ تازه‌سازی 90 هرتز بهره خواهد برد. نمایشگر بیرونی آن نیز 6.45 اینچی با وضوح +FHD است که نرخ تازه سازی 120 هرتز را ارائه می‌کند.

نکته مهم دیگر اینکه، آنر مجیک V اولین گوشی با چیپست پرچمدار جدید کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 1 خواهد بود که تراشه آن با 12 گیگابایت رم و 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی همراه می‌شود.

در بخش عکاسی و دوربین نیز گفته می‌شود که این گوشی دارای ماژول دوربین سه‌گانه متشکل از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی f/1.9، سنسور فوق عریض 50 مگاپیکسلی f/2.2 و 50 مگاپیکسلی «افزایش طیف» خواهد بود که مورد آخر احتمالا یک سنسور تک رنگ است. برای تماس‌های ویدیویی و تصاویر سلفی نیز از دوربین جلو 42 مگاپیکسلی استفاده خواهد شد.

از جمله مشخصات دیگر این دستگاه می‌توان به باتری 4760 میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع 66 وات و اسپیکرهای DTS:X Ultra اشاره کرد. در بخش نرم‌افزار نیز شاهد رابط کاربری MagicUI 6 مبتنی بر اندروید 12 خواهیم بود.

آنر مجیک V در تاریخ 20 دی ماه معرفی خواهد شد. روز گذشته همچنین جزئیاتی درباره قیمت آن فاش شده بود که احتمالا در دو گزینه با قیمت‌های 2195 و 2351 دلاری عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی