ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون SE
تکنولوژی

آیفون SE 2022 ظاهرا بدون تغییر طراحی نسبت به نسل قبل از راه می‌رسد

هرچند اوایل سال گذشته، برخی شایعات حاکی از آن بودند که نسل بعدی آیفون SE طراحی ظاهری مدرن‌تری خواهد داشت، اکنون گفته می‌شود که اپل برای گوشی کوچک خود از همان طراحی سابق SE 2020 ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۸ دی ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۰

هرچند اوایل سال گذشته، برخی شایعات حاکی از آن بودند که نسل بعدی آیفون SE طراحی ظاهری مدرن‌تری خواهد داشت، اکنون گفته می‌شود که اپل برای گوشی کوچک خود از همان طراحی سابق SE 2020 و آیفون 8 در سال 2017 استفاده خواهد کرد.

با این وجود، حفظ طراحی 5 سال قبل این گوشی در سال 2022 احتمالا چندان مورد استقبال طرفداران قرار نخواهد گرفت، زیرا اکنون تقریبا تمام گوشی‌ها از جمله برخی گزینه‌های ارزان قیمت، طراحی متفاوتی به خود گرفته‌اند. با این وجود نکته مهم دیگری که در چند سال گذشته باعث استقبال کاربران و فروش بسیار خوب آیفون SE شده، برچسب قیمت ارزان آن است و تا زمانی که این ویژگی در آن وجود داشته باشد، طراحی قدیمی آن چندان مورد توجه قرار نخواهد گرفت. همچنین این بار، اپل گوشی خود را به مودم 5G نیز مجهز خواهد کرد.

آیفون SE

از طرفی دیگر Dylan تحلیلگر اپل در توییتر خود توضیح می‌دهد که نسل بعدی آیفون SE که با توجه به چرخه انتشار 2 ساله اپل در سال 2024 عرضه خواهد شد، مانند جدیدترین آی‌پد ایر دارای حسگر لمسی ID خواهد بود که روی دکمه پاور تعبیه شده است. همچنین به گفته او، طراحی این گوشی مشابه آیفون 11 اما با نمایشگر کوچکتر خواهد بود.

مشخصات احتمالی آیفون SE جدید

بر اساس شایعاتی که تاکنون منتشر شده، آیفون SE بعدی احتمالا با نمایشگر 4.7 اینچی رتینا HD و پنل LCD به بازار می‌آید. این گوشی دکمه هوم خواهد داشت تا از حسگر اثر انگشت میزبانی کند. نسل سوم این خانواده احتمالا آخرین گوشی اپل است که با پنل LCD و دکمه هوم به بازار می‌آید.

علاوه بر این، نسل بعدی گوشی کوچک و ارزان احتمالا با پردازنده A15 اپل از راه می‌رسد که پشتیبانی از شبکه 5G را فراهم می‌کند. این دستگاه همچنین 3 گیگابایت رم خواهد داشت اما یک مدل دیگر به نام پلاس هم دارد که با 4 گیگابایت رم روانه بازار خواهد شد. 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی