ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات گوشی تاشو موتورولا ریزر 3 افشا شد

بازار گوشی‌های تاشو داغ است و موتورولا می‌خواهد برای رقابت با شرکت‌هایی مانند سامسونگ، از نسل جدید گوشی تاشو ریزر رونمایی کند. حالا مشخصات موتورولا ریزر 3 به اینترنت راه پیدا کرده است. این اولین ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۱ دی ۱۴۰۰ | ۲۱:۳۰

بازار گوشی‌های تاشو داغ است و موتورولا می‌خواهد برای رقابت با شرکت‌هایی مانند سامسونگ، از نسل جدید گوشی تاشو ریزر رونمایی کند. حالا مشخصات موتورولا ریزر 3 به اینترنت راه پیدا کرده است.

این اولین باری نیست که نام نسل جدید گوشی تاشو ریزر به گوش‌مان می‌خورد چرا که در گذشته یکی از مقامات لنوو از توسعه چنین محصولی خبر داده بود. اما حالا با افشای مشخصاتش، می‌توان با آن پیش از رونمایی رسمی بیشتر آشنا شد.

مشخصات احتمالی گوشی موتورولا ریزر 3

ظاهرا موتورولا برای این گوشی هوشمندش به سراغ قدرتمندترین و جدیدترین تراشه پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 1 می‌رود. در این صورت بالاخره گوشی تاشو موتورولا از یک چیپست قدرتمند بهره می‌برد و می‌تواند به خوبی با محصولات برندهای دیگر رقابت کند. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که نسل‌های قبلی این گوشی به تراشه‌های سری 7 اسنپدراگون مجهز شده بودند.

مشخصات موتورولا ریزر 3

این تراشه در موتورولا ریزر 3، با 6/8/12 گیگابایت همراهی می‌شود. این گوشی هوشمند از نظر میزان حافظه داخلی هم در سه نسخه از راه می‌رسد: 128، 256 و 512 گیگابایت. بنابراین موتورولا حق انتخاب زیادی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

بخش دیگری از مشخصات موتورولا ریزر 3 مربوط به نمایشگرش می‌شود. ظاهرا موتورولا برای این محصول به سراغ یک پنل امولد تاشو با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت 120 هرتز می‌رود که در مرکز بخش بالایی‌اش یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی قرار می‌گیرد. این دستگاه از نمایشگر بیرونی هم بهره می‌برد، اما در حال حاضر اطلاعی از مشخصاتش نداریم.

از سایر مشخصات احتمالی این گوشی تاشو موتورولا می‌توان به سیستم عامل پیش فرض اندروید 12، NFC به همراه UWB اشاره کرد.

موتورولا ریزر 3 به صورت جهانی یعنی در چین، اروپا و آمریکای شمالی عرضه خواهد شد. انتظار داریم در آینده اطلاعات بیشتری درباره این گوشی تاشو موتورولا به اینترنت راه پیدا کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی