ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فاکسکان
تکنولوژی

تلاش برای جذب نیرو در شرایط کرونایی: پاداش 1500 دلاری فاکسکان به نیروهای جدید

فاکسکان به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده اپل یک بار دیگر رقم پاداش نیروهای استخدامی جدید و قدیمی را افزایش داده و آن را تا نزدیکی 1500 دلار رسانده است. فاکسکان سعی دارد با این کار به ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۸ دی ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

فاکسکان به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده اپل یک بار دیگر رقم پاداش نیروهای استخدامی جدید و قدیمی را افزایش داده و آن را تا نزدیکی 1500 دلار رسانده است. فاکسکان سعی دارد با این کار به جذب نیروهای تازه در کارخانه «ژنگژو» چین که اصلی‌ترین کارخانه مونتاژ آیفون به حساب می‌آید، سرعت ببخشد.

به گزارش خبرگزاری South China Morning Post، فاکسکان به کارگران قبلی این شرکت که دوباره خواستار بازگشت به خطوط تولید باشند، حدود 1470 دلار پاداش می‌دهد. این رقم سوای از دستمزد ماهانه 1080 دلاری است که برای کارگران کارخانه ژنگژو در نظر گرفته شده. این کارخانه حدود 80 درصد موجودی آیفون دنیا را تامین می‌کند.

فاکسکان حتی به معرف نیروهای جدید هم پاداش می‌دهد

فاکسکان همچنین به نیروهای جدیدی که قصد پیوستن به این کارخانه را داشته باشند 1417 دلار پاداش می‌دهد. اگر نیرویی با معرفی یک شخص دیگر به استخدام فاکسکان درآید، خود فرد 1338 دلار و معرف او 147 دلار جایزه می‌گیرد.

کارخانه فاکسکان

فاکسکان تابستان امسال در آستانه تولید انبوه سری آیفون 13 هم پاداش همکاری با این شرکت را افزایش داده بود. در آن زمان پاداش استخدام‌های جدید حدود 1500 دلار اعلام شده بود. حالا فاکسکان یک بار دیگر به دنبال جذب نیروهای بیشتر است تا برای تعطیلات سال نوی چین آماده باشد. این تعطیلات مصادف با بازه تاریخی 31 ژانویه تا 6 فوریه است و طی آن بسیاری از کارگران مهاجر چینی به خانه‌های خود برمی‌گردند تا در کنار خانواده‌شان باشند.

افزون بر این، افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا امیکرون و دلتا در استان «هنان» چین که شهر ژنگژو در مرکز آن قرار دارد، محدودیت‌های بیشتری را برای رفت و آمد افراد ایجاد کرده است. با وجود این که گفته شده کارخانه فاکسکان در منطقه کم‌خطر این شهر قرار گرفته ولی مسئولان شرکت با جذب نیروهای جدید قصد دارند همه ریسک‌های احتمالی را از بین ببرند.

میزان تقاضا برای آیفون 13 همچنان بالاست و تخمین زده شده که کوپرتینویی‌ها در فصل تعطیلات پایان سال میلادی حدود 40 میلیون آیفون 13 فروخته‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی