ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون 14 پرو
تکنولوژی

نمایشگر 120 هرتزی همچنان به مدل‌های پرو آیفون 14 محدود خواهد بود

تحلیلگر مشهور بازار نمایشگرها مدعی است که اپل با پیروی از ترندی که پیش‌تر در سری آیفون 13 پرو معرفی شد، فناوری نمایش پروموشن را فقط در مدل‌های آیفون 14 پرو عرضه می‌کند. بنابراین در ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۸ دی ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۰

تحلیلگر مشهور بازار نمایشگرها مدعی است که اپل با پیروی از ترندی که پیش‌تر در سری آیفون 13 پرو معرفی شد، فناوری نمایش پروموشن را فقط در مدل‌های آیفون 14 پرو عرضه می‌کند. بنابراین در مدل‌های عادی نباید انتظار نرخ نوسازی بالاتر داشته باشیم.

«راس یانگ»، مدیرعامل شرکت DSCC که تاکنون چندین پیش‌بینی دقیق درباره آینده محصولات اپل داشته، در توییت جدیدی مدعی شده که فناوری پروموشن در همه مدل‌های آیفون 14 حضور نخواهد داشت و منحصر به مدل‌های پرو باقی می‌ماند. این گزارش در شرایطی منتشر می‌شود که چند روز پیش در گزارش دیگری گفته شده بود نسل بعدی آیفون در تمامی مدل‌ها نمایشگر پروموشن خواهد داشت.

آیفون 14 پرو فاصله خود را با مدل‌های عادی حفظ می‌کند

یانگ در توییتش اعلام کرده که شرکت چینی BOE تامین‌کننده نمایشگرهای LTPO OLED مدل‌های رده پایین آیفون 14 خواهد بود، اما فعلا ظرفیت تولید کافی برای انجام این کار را ندارد. در حال حاضر تولید پنل‌های LTPO OLED مدل‌های آیفون 13 پرو به عهده سامسونگ است، هرچند گزارشی در سال گذشته مدعی شده بود که ال جی هم تولید نمایشگرهای LTPO OLED را آغاز می‌کند و امیدوار است که در سال 2022 تامین‌کننده پنل‌های اپل شود.

آیفون 14 پرو

اپل اولین بار نمایشگر پروموشن را در آیفون 13 پرو و پرو مکس به گوشی‌های خود آورد. فناوری پروموشن به دستگاه اجازه می‌دهد تا نرخ نوسازی خود را بر اساس محتوایی که روی صفحه وجود دارد تا 120 هرتز افزایش دهد. این فناوری می‌تواند نرخ نوسازی را تا 10 هرتز پایین بیاورد و با این کار عمر باتری را افزایش دهد.

کوپرتینویی‌ها پیش‌تر هم از فناوری پروموشن استفاده کردند بودند ولی این فناوری باز هم محدود به محصولات حرفه‌ای بود. آیپد پرو و مک‌بوک پرو 14 و 16 اینچی دیگر محصولات اپل هستند که تاکنون امکان دسترسی به نرخ نوسازی بالاتر را داشته‌اند.

این شرکت احتمالا امسال از چهار مدل آیفون شامل دو مدل 6.1 اینچی با نام آیفون 14 و 14 پرو و دو مدل 6.7 اینچی با نام آیفون 14 مکس و 14 پرو مکس رونمایی می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی