ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

صرافی Rain
تکنولوژی

صرافی رمزارز بحرینی Rain، سرمایه 110 میلیون دلاری جذب کرد

صرافی رمز ارز Rain که مقر اصلی آن در بحرین قرار دارد، به تازگی 110 میلیون دلار جذب سرمایه سری B داشته که بخش عمده آن از سوی Kleiner Perkins و Paradigm به دست آمده ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۸ دی ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰

صرافی رمز ارز Rain که مقر اصلی آن در بحرین قرار دارد، به تازگی 110 میلیون دلار جذب سرمایه سری B داشته که بخش عمده آن از سوی Kleiner Perkins و Paradigm به دست آمده است. این نخستین باری است که این دو صندوق سرمایه‌گذاری در یک شرکت خاورمیانه‌ای سرمایه تزریق می‌کنند.

صرافی Rain از این سرمایه‌گذاری جدید برای بهبود فناوری‌ها و ورود به بازارهای تازه از جمله ترکیه و پاکستان استفاده خواهد کرد. این استارتاپ در بیانیه‌ای اعلام کرد: «از بابت این سرمایه‌گذاری جدید بسیار هیجان‌زده‌ایم چون اجازه می‌دهد به گفتگو با رگولاتورهای منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA)، ترکیه و پاکستان درباره مزایا و پتانسیل‌های رمزارزها ادامه دهیم. این سرمایه‌گذاری همچنین از ماموریت ما برای آموزش افراد و ایجاد بستر دسترسی به رمزارزها در همه بازارهای تحت پوششمان حمایت خواهد کرد.»

صرافی Rain حرکت به سمت اقتصاد کریپتو را تسهیل می‌کند

«کیسی کاروسو» از Paradigm که صندوقی بین‌المللی متشکل از فعالان بازار ارزهای دیجیتال از جمله هم‌بنیان‌گذار Coinbase است، درباره این سرمایه‌گذاری گفت: «باور داریم که Rain نقش مهمی در ورود جدی‌تر خاورمیانه به اقتصاد نوپای کریپتو دارد. تاکید آن‌ها بر آموزش و حمایت از تازه‌واردان این حوزه در کنار روابط بانکی و رگولاتوری مستحکم در منطقه به آن‌ها کمک کرده تا سرویسی قابل اعتماد برای مردم بسازند. Rain تازه در آغاز راه قرار دارد و مفتخریم که از رشد آن‌ها حمایت کنیم.»

بیت کوین

«مأمون حمید» از Kleiner Perkins نیز گفت: «هیجان‌زده‌ایم که در رشد و توسعه خدمات Rain در مناطق بیشتری از جمله پاکستان با آن‌ها همکاری کنیم.»

صرافی Rain در سال 2017 تاسیس شد و در کشورهای مختلف خاورمیانه از جمله بحرین، عربستان سعودی، عمان، کویت و امارات متحده عربی فعالیت می‌کند. کاربران در این صرافی امکان خرید بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، XRP، تتر و چند ارز دیجیتال دیگر را دارند. این استارتاپ مدعی است 185 هزار کاربر دارد و تاکنون بیش از 1.9 میلیارد دلار تراکنش را پردازش کرده است. تعداد نیروهای Rain حدود 400 نفر اعلام شده و قرار است در سال 2022 دو برابر شود.

رقبای اصلی Rain در خاورمیانه، BitOasis و CoinMENA هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی