ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ساعت هوشمند گوگل
تکنولوژی

ساعت هوشمند گوگل احتمالا اواخر بهار سال پیش رو معرفی خواهد شد

مدت‌هاست شایعاتی درباره ساعت هوشمند پیکسل واچ گوگل شنیده می‌شود و در ماه‌های گذشته مشخص شد که این دستگاه سال 2022 راهی بازار خواهد شد. اکنون یکی از منابع شناخته شده حوزه فناوری تاریخ دقیق ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۰

مدت‌هاست شایعاتی درباره ساعت هوشمند پیکسل واچ گوگل شنیده می‌شود و در ماه‌های گذشته مشخص شد که این دستگاه سال 2022 راهی بازار خواهد شد. اکنون یکی از منابع شناخته شده حوزه فناوری تاریخ دقیق معرفی ساعت پیکسل را فاش کرده است.

در حالی که تاکنون هیچ گزارشی درباره تاریخ عرضه گوشی پیکسل منتشر نشده است، «جان پراسر»، منبع و تحلیلگر معتبر حوزه فناوری از عرضه این دستگاه در تاریخ 5 خرداد (26 مه) خبر داده است. هرچند تاریخ اعلام شده توسط او به طور رسمی تایید نشده اما با زمان احتمالی کنفرانس توسعه‌دهندگان I/O این غول فناوری مطابقت دارد. گوگل سال گذشته این کنفرانس را در 18 تا 20 ماه مه برگزار کرد.

پراسر پیش از این اعلام کرده بود که گوگل احتمالا این ساعت را در کنار گوشی‌های سری پیکسل 6 در ماه اکتبر 2021 معرفی خواهد کرد اما همان زمان نیز هشدار داده بود که تاریخ معرفی آن‌ها می‌تواند تغییر کند. او سپس ادعا کرد که زمان معرفی این ساعت تا سه ماهه اول 2022 به تعویق افتاده است و اکنون طبق گفته او، به نظر می‌رسد این ساعت هوشمند در سه ماهه دوم وارد بازار می‌شود.

ویژگی‌های احتمالی پیکسل واچ

پیکسل واچ

طبق آخرین گزارشی که درباره ساعت هوشمند گوگل منتشر شده بود، به نظر می‌رسد دستگاه پوشیدنی غول فناوری اسم رمز «روهان» را به همراه دارد و درست مانند هر ساعت دیگری طراحی دایره‌ای داشته باشد. همچنین گفته می‌شود که این دستگاه از ویژگی‌های اولیه تناسب اندام مانند قدم شمار و سیستم پایش ضربان قلب بهره خواهد برد و شرکت «فیت‌بیت» که سال گذشته به قیمت 2.1 میلیارد دلار توسط غول فناوری خریداری شد، برخی ویژگی‌های خود را برای آن ارائه خواهد کرد.

در مورد مشخصات نیز هرچند هنوز چیزی اعلام نشده اما برخی منابع ادعا می‌کنند که این دستگاه از تراشه اگزینوس سامسونگ بهره خواهد برد و همچنین از دستیار صوتی گوگل نیز پشتیبانی می‌کند. درباره قیمت ساعت نیز می‌توان توضیح داد که گوگل احتمالا آن را به عنوان رقیب اپل واچ روانه بازار خواهد کرد، بنابراین می‌تواند با یک برچسب قیمت کاملا رقابتی عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی