ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

توییتر
تکنولوژی

ادامه تغییرات ساختاری در توییتر: رهبران بخش امنیت این شرکت را ترک می‌کنند

«پاراگ آگراوال»، مدیرعامل جدید توییتر همچنان در حال ایجاد تغییراتی در این شرکت است. پس از اینکه او در ماه گذشته روسای بخش مهندسی و طراحی را برکنار کرد، اکنون مدیران جدیدی را به تیم ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

«پاراگ آگراوال»، مدیرعامل جدید توییتر همچنان در حال ایجاد تغییراتی در این شرکت است. پس از اینکه او در ماه گذشته روسای بخش مهندسی و طراحی را برکنار کرد، اکنون مدیران جدیدی را به تیم امنیت توییتر آورده است.

توییتر به نیویورک تایمز اعلام کرده که «پیتر زاتکو»، رئیس سابق بخش امنیت از این شرکت جدا شده است و «رینکی ستی»، مدیر ارشد امنیت اطلاعات نیز در هفته‌های آینده از جمع آن‌ها جدا خواهد شد. طبق اعلام آگراوال به سایر کارمندان توییتر، این دسته از تصمیمات پرسنلی با توجه به «ارزیابی نحوه رهبری بخش‌ها و تاثیر آن بر اولویت اصلی کار» انجام شده‌ است.

توییتر

مدیران برکنار شده توییتر چه کسانی بودند؟

پیتر زاتکو که در بین جامعه هکرها تحت عنوان «Mudge» شناخته می‌شود، در نوامبر سال 2020 پس از مواجه شدن توییتر با یکی از بزرگترین هک‌های تاریخ خود، به عنوان مسئول امنیت این شبکه اجتماعی استخدام شد. او قبلا در دارپا و بخش تحقیقات امنیتی فناوری‌های پیشرفته گوگل فعالیت داشته و در دهه 90 عضو گروه هکری تحت عنوان Cult of the Dead Cow بوده است.

ستی نیز پس از حملات هکری، به این شبکه اجتماعی پیوست تا در کنار زاتکو، هدف بهبود امنیت شرکت و محافظت از داده‌های کاربران را دنبال کند. او قبلا معاون امنیت اطلاعات IBM بود و در بخش امنیت والمارت نیز کار کرده است. به گزارش نیویورک تایمز، «لیا کیسنر»، رئیس مهندسی حریم خصوصی توییتر به طور موقت جایگزین او خواهد شد.

آگراوال که پیش از این مدیر فنی ارشد توییتر بود، پس از اینکه جک دورسی در اواخر ماه نوامبر گذشته از سمت خود استعفا داد، به عنوان جانشین او انتخاب شد و از آن زمان تاکنون برخی تغییرات را در ساختار این شرکت به وجود آورده است. یک ماه پس از انتخاب به عنوان مدیرعامل جدید، «مایکل مونتانو» و «دانتلی دیویس»، روسای سابق تیم مهندسی و طراحی این شرکت از سمت خود برکنار شدند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی