ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جف بزوس
علمی

شهروندان خشمگین هلند می‌خواهند با پرتاب تخم مرغ به استقبال کشتی جف بزوس بروند

پس از اینکه مقامات روتردام با باز کردن بخشی از پل تاریخی «Koningshaven» برای عبور کشتی تفریحی جدید جف بزوس موافقت کردند، شهروندان محلی خشمگین قصد دارند از کشتی این میلیاردر با پرتاب تخم مرغ‌های فاسد ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۰

پس از اینکه مقامات روتردام با باز کردن بخشی از پل تاریخی «Koningshaven» برای عبور کشتی تفریحی جدید جف بزوس موافقت کردند، شهروندان محلی خشمگین قصد دارند از کشتی این میلیاردر با پرتاب تخم مرغ‌های فاسد استقبال کنند.

کشتی تجملاتی بزوس که بزرگترین کشتی بادبانی تفریحی (یات) جهان محسوب می‌شود، توسط شرکت هلندی «Oceanco» ساخته شده و به اندازه‌ای ارتفاع دارد که نمی‌تواند از پل Koningshaven عبور کند. دفتر شهردار دستور داد تا این پل فولادی که ساخت به سال 1878 برمی‌گردد و یک بنای تاریخی ملی محسوب می‌شود، به طور موقت برای عبور کشتی از هم جدا شود.

مقامات دولتی، هنگام موافقت با این تصمیم اعلام کرده بودند که ساخت کشتی باعث مزایای اقتصادی و ایجاد شغل برای روتردام می‌شود.

اما به نظر می‌رسد این تصمیم چندان مورد استقبال شهروندان روتردام قرار نگرفته و آن‌ها را خشمگین کرده است. طبق گزارش‌های منتشر شده، به نظر می‌رسد بیش از هزار نفر از ساکنان این شهر قرار است به سمت این کشتی بزرگ هنگام عبور از بخش میانی پل، تخم مرغ فاسد پرتاب کنند.

طرح اعتراضی کاربران فیسبوک علیه کشتی جف بزوس

جف بزوس

طرح اعتراضی مردم توسط فردی به نام «پابلو استرومن» پایه‌گذاری شد که در فیسبوک یک رویداد جدید برای آن طراحی کرده است. او نوشت: «یک جعبه تخم‌مرغ (فاسد) به همراه خود بیاورید و آن‌ها را به طور دسته‌جمعی به سمت کشتی تفریحی جف پرتاب کنید. روتردام توسط مردم آن از نخاله‌های ساختمانی ساخته شده و ما آن را برای یک میلیاردر از هم جدا نمی‌کنیم. بدون جنگ نمی‌شود!»

در حال حاضر بیش از 1700 نفر می‌خواهند در این برنامه اعتراضی شرکت کنند و 6300 نفر دیگر علاقه خود را اعلام کرده‌اند.

کشتی تفریحی جف بزوس که «Y721» نامیده می‌شود، با طول 127 متری خود، اولین بار سال گذشته در حال بیرون آمدن از یک سوله کشتی‌سازی مشاهده شد و به نظر می‌رسد دارای بدنه‌ای سیاه رنگ، روسازی سفید و سه دکل 40 متری خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی