ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

توییتر
تکنولوژی

توییتر قابلیت تنظیم سرعت پخش ویدیوها را به‌صورت محدود فعال کرد

توییتر به‌تازگی اعلام کرده که قابلیت پخش ویدیو با سرعت‌های گوناگون را در نسخه اندروید و وب در اختیار کاربران قرار می‌دهد. تا پیش از این، کاربران صرفا می‌توانستند ویدیوها را با سرعت 1x پخش ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | ۲۲:۳۰

توییتر به‌تازگی اعلام کرده که قابلیت پخش ویدیو با سرعت‌های گوناگون را در نسخه اندروید و وب در اختیار کاربران قرار می‌دهد. تا پیش از این، کاربران صرفا می‌توانستند ویدیوها را با سرعت 1x پخش کنند، اما حالا امکان پخش از 0.25x تا 2x برای کاربران فراهم شده است.

پشتیبانی رسمی توییتر در توییتی اعلام کرد که قابلیت تنظیم سرعت پخش ویدیو در حال حاضر برای گروه محدودی به‌صورت آزمایشی فعال شده است. کاربرانی که به این ویژگی دسترسی داشته باشند، یک چرخ‌دنده کوچک را می‌بینند که اجازه می‌دهد سرعت پخش ویدیو را تنظیم کنید. با این تغییر کاربران می‌توانند برای درک بهتر ویدیوها سرعت پخش را آهسته‌تر کنند، یا برای صرفه‌جویی در زمان ویدیوها را با سرعت بیشتری ببینند.

به گفته سخنگوی توییتر «جوزف نونز»، این ویژگی صرفا به ویدیوها محدود نخواهد بود و کاربران می‌توانند از آن در ویس‌ها هم استفاده کنند. همچنین گفته شده که علاوه بر اندروید و وب، باید منتظر باشیم تا در آینده این قابلیت را در نسخه iOS هم ببینیم.

قابلیت تنظیم سرعت پخش توییتر

توییتر قابلیت تنظیم سرعت پخش را عمومی نکرده است

توییتر فعلا این ویژگی را برای گروه کوچکی از کاربران فعال کرده و ظاهرا خیلی‌ها هنوز به آن دسترسی ندارند. با توجه به این که مشخص نیست مرحله آزمایش محدود این ویژگی چقدر طول می‌کشد، نمی‌توانیم با اطمینان بگوییم که همه کاربران چه زمانی به این قابلیت دسترسی پیدا خواهند کرد.

هفته گذشته فاش شد که توییتر احتمالا روی قابلیت تازه‌ای کار می‌کند تا اجازه دهد کاربران فارغ از محدودیت معمول تعداد نویسه در توییت‌ها بتوانند در این شبکه اجتماعی مقاله بنویسند. این ویژگی مخالفان و موافقان خودش را دارد. اگرچه توییتر همیشه به عنوان پلتفرمی ارائه محتواهای کوتاه و اجمالی شناخته می‌شد ولی در مجموع به نظر می‌رسد که این قابلیت می‌تواند به افزایش غنای محتوایی این شبکه اجتماعی کمک کند. البته هنوز مشخص نیست که چه زمانی می‌توانیم شاهد انتشار عمومی این ویژگی باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی