ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپرا
تکنولوژی

خلاقیت جدید اپرا: با رشته‌ای از ایموجی‌ وارد وب‌سایت مورد نظر خود شوید [تماشا کنید]

اپرا (Opera) با همکاری شرکت Yat امکانی را فراهم کرده که کاربران به جای تایپ کردن آدرس اینترنتی (URL) سایت‌های ثبت شده در Yat، می‌توانند تنها رشته‌ای از ایموجی را وارد کرده و وب‌سایت مربوطه ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۰

اپرا (Opera) با همکاری شرکت Yat امکانی را فراهم کرده که کاربران به جای تایپ کردن آدرس اینترنتی (URL) سایت‌های ثبت شده در Yat، می‌توانند تنها رشته‌ای از ایموجی را وارد کرده و وب‌سایت مربوطه را مشاهده کنند.

درست مانند نام دامنه‌هایی که امکان ثبت شدن دارند، شرکت Yat رشته‌هایی از ایموجی‌ها را به فروش می‌رساند که آدرس اینترنتی وب‌سایت می‌تواند باشد. با این قابلیت، کاربران اپرا فقط با وارد کردن چندین ایموجی ساده می‌توانند به وب‌سایت مورد نظر خود وارد شوند.

«یورگن آرنسن» معاون اجرایی موبایل اپرا در بیانیه مطبوعاتی خود توضیح می‌دهد:

تقریبا 30 سال از زمان راه‌اندازی جهان وب برای عموم می‌گرد و تاکنون نوآوری زیادی در فضای پیوند وب وجود نداشته است. مردم هنوز هم در آدرس‌های اینترنتی خود ازcom. استفاده می‌کنند.

«نوین جین» بنیانگذار و مدیرعامل Yat نیز در بیانیه خود نوشت:

چه هنرمند، موسیقی‌دان، تولیدکننده، صاحب کسب و کار باشد یا فقط می‌خواهید دنبال‌کنندگان خود را افزایش دهید، این ادغام بسیار ارزشمند است و ارتباط و اشتراک‌گذاری محتوا با جامعه خود را از طریق رشته ایموجی‌های منحصر به فرد Yat آسان‌تر می‌کند. این ادغام نشان‌دهنده نوآوری مداوم اپرا در فضای مرورگر وب است. ما خوشحال هستیم که با آن‌ها همکاری می‌کنیم تا URL ها را کاربرپسندتر و گویاتر کنیم و در عین حال به خالقان Yat در وب قابلیت دیده شدن را فراهم کنیم.

نحوه عملکرد قابلیت جدید مروگر اپرا

تمام مرورگرهای وب از این آدرس‌های دارای ایموجی پشتیبانی می‌کنند، به عنوان مثال یکی از آدرس‌ها y.at/👽🎵 است که کاربران را به لیبل ضبط «لیل وین» خواننده آمریکایی مشهور وارد می‌کند اما اگر از مرورگر اپرا استفاده کنید، تنها با وارد کردن 👽🎵 می‌توانید وارد این صفحه شوید.

برخلاف مرورگر وب ویوالدی که ماه گذشته علیه رمزارزها بیانیه‌ای صادر کرد و موزیلا که تحت فشار قرار گرفت تا از پذیرش آن‌ها خودداری کند، به نظر می‌رسد اپرا واقعا قصد داشته باشد تا وارد فضای Web3 شود و حتی اخیرا از راه‌اندازی مرورگر اختصاصی کریپتو خود خبر داده بود که پروژه‌های Web3 را در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی