ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

توییتر
تکنولوژی

توییتر امکان پرداخت کمک مالی به صورت اتریوم را نیز فراهم کرد

توییتر در سپتامبر گذشته قابلیت پرداخت کمک مالی به صورت بیت کوین را برای کاربران خود فعال کرد. حالا این شبکه اجتماعی مجموعه‌ای از خدمات پرداخت جدید را به سرویس خود اضافه کرده که از ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰

توییتر در سپتامبر گذشته قابلیت پرداخت کمک مالی به صورت بیت کوین را برای کاربران خود فعال کرد. حالا این شبکه اجتماعی مجموعه‌ای از خدمات پرداخت جدید را به سرویس خود اضافه کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به اتریوم (ETH) اشاره کرد. علاوه بر این، قابلیت اضافه کردن برچسب Automated برای بات‌ها به این شبکه اجتماعی اضافه شد.

کاربران توییتر با وجود این ویژگی اکنون می‌توانند پس از فعال کردن ویژگی Tip Jar یک آدرس اتریوم را به بخش اختصاص آن در پروفایل خود اضافه کنند. سخنگوی توییتر به وب‌سایت TechCrunch گفت:

مانند توییتر، رمزارزها نیز بدون موانع جهان به کار خود ادامه می‌دهند. ما هیجان زده هستیم که اتریوم را علاوه بر بیت‌کوین به عنوان روش پرداخت انعام ارائه کرده‌ایم تا افراد بیشتری بتوانند با کمترین اصطحکاک ممکن در اقتصاد دیجیتال مشارکت داشته باشند.

ویژگی انعام توییتر هم اکنون برای تمام کاربران بالای 18 سال اندروید و iOS در دسترس است.

توییتر

توییتر شناسایی بات‌ها را ساده‌تر می‌کند

توییتر چند ماه قبل به طور آزمایشی قابلیت اضافه کردن برچسب Automated به بات‌ها را در دسترس برخی توسعه‌دهندگان قرار داده بود تا آن‌ها توسط کاربران ساده‌تر قابل شناسایی باشند. حالا این قابلیت در دسترس تمام آنها قرار گرفته تا از این برچسب برای بات‌های خود استفاده کنند. این برچسب‌ در پروفایل و توییت‌های ارسال شده توسط بات‌ها قابل مشاهده است.

از بات‌های توییتر به روش‌های مختلفی می‌توان استفاده کرد تا برای فالوورها و کاربران مفید باشند. به عنوان مثال توییتر در تصاویر خود، حساب خودکاری را نشان داده است (تصویر بالا) که آب‌وهوای محلی یک منطقه را نشان می‌دهد یا همچنین برخی بات‌ها بسیار ساده‌تر هستند و به کاربران روز فعلی را یادآوری می‌کنند! بنابراین احتمالا در تو‌ییتر بات‌های بسیار زیادی وجود دارند و اضافه شدن برچسب Automated به این دسته از حساب‌ها برای کاربران مفید خواهد بود تا آن‌ها را شناسایی کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی