ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پیکسل 7
تکنولوژی

اولین جزئیات از سری پیکسل 7 فاش شد؛ نسل دوم تراشه تنسور و مودم جدید سامسونگ

اگر گوگل به سنت دیرینه خود پایبند باشد، گوشی‌های پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو در ماه اکتبر 2022 معرفی خواهند شد. حالا به فاصله هشت ماه تا زمان معرفی احتمالی، اولین جزئیات در مورد ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰

اگر گوگل به سنت دیرینه خود پایبند باشد، گوشی‌های پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو در ماه اکتبر 2022 معرفی خواهند شد. حالا به فاصله هشت ماه تا زمان معرفی احتمالی، اولین جزئیات در مورد گوشی‌های آینده گوگل فاش شده است.

طبق یک گزارش جدید، دو گوشی آینده گوگل از نسل دوم چیپست اختصاصی تنسور به همراه مودم 5300 اگزینوس که توسط سامسونگ ساخته شده، بهره خواهند برد.

اسم رمز سری پیکسل 7

اسم رمز پیکسل 7 و 7‌ پرو نیز ظاهرا به ترتیب Cheetah (چیتا) و Panther (پلنگ) است که جالب به نظر می‌رسد، زیرا غول فناوری تا پیش از سری پیکسل 6 برای گوشی‌های خود از اسم رمز مربوط به ماهی‌ها یا سایر موجودات دریایی استفاده کرده بود و گوشی‌های سری پیکسل 6 نیز اسم رمز پرندگان را به خود گرفته بودند.

پیکسل 7

با این وجود به نظر می‌رسد گوگل با هر نسل اسم رمز دستگاه‌های خود را تغییر می‌دهد. علاوه بر این، در گزارش جدید به مودم 5300 اگزینوس با نام رمز Ravenclaw اشاره شده که احتمالا برخی کاربران را به یاد دنیای هری پاتر و هاگوارتز بیندازد.

سال گذشته، زمانی که اولین تراشه تنسور در حال توسعه بود، گوگل آن را با جایگزینی اسنپدراگون 765 در برخی نمونه‌های پیکسل 5 که از تنسور بهره می‌بردند، مورد آزمایش قرار داد. سپس به این مدل‌ها اسم رمز Whitefin داده شد که ترکیبی از اسم رمزهای تنسور (Whitechapel) و پیکسل 5 (redfin) بود. به همین ترتیب، ظاهرا در اسم رمز Ravenclaw نیز از ترکیب Raven (که به پیکسل 6 پرو اشاره دارد) و claw (مربوط به سری پیکسل‌ 7) استفاده شده که در این صورت می‌تواند به دستگاه پیکسل 6 پرو با قسمت داخلی پیکسل‌ 7 اشاره داشته باشد که برای اهداف آزمایشی ایجاد شده است.

هنوز زمان زیادی تا معرفی رسمی نسل بعدی گوشی‌های گوگل باقی مانده و باید منتظر ارائه اخبار و گزارش‌های رسمی بیشتری درباره این دو گوشی باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی