ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ردمی K50
تکنولوژی

رندرهای جدید ردمی K50‌ پرو با طراحی متفاوت دوربین منتشر شد

یکی از منابع آگاه بازار رندرهای جدیدی از ردمی K50 پرو به اشتراک گذاشته که از تفاوت طراحی ماژول دوربین آن نسبت به نسخه گیمینگ همین سری که به تازگی معرفی شده، خبر می‌دهد. همچنین ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۳ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۷:۱۵

یکی از منابع آگاه بازار رندرهای جدیدی از ردمی K50 پرو به اشتراک گذاشته که از تفاوت طراحی ماژول دوربین آن نسبت به نسخه گیمینگ همین سری که به تازگی معرفی شده، خبر می‌دهد. همچنین اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات این دستگاه از سوی این منابع به اشتراک گذاشته شده است.

شیائومی هفته گذشته نسخه گیمینگ سری ردمی K50 را به عنوان اولین عضو این خانواده معرفی کرد. اما هنوز نسخه‌های معمولی و پرو این سری رونمایی نشده‌اند. اکنون رندرهای جدید از سوی OnLeaks و Zoutons منتشر شده و مدل پرو این سری را با شکوه تمام نشان می‌دهد.

طراحی ماژول دوربین ردمی K50 پرو در رندرهای به اشتراک گذاشته شده‌ با طراحی ماژول دوربین نسخه گیمینگ متفاوت است که در تصاویر مربوطه به خوبی دیده می‌شود.

ردمی

مشخصات احتمالی ردمی K50 پرو

انتظار می‌رود ردمی K50‌ پرو با نمایشگر تخت 6.6 اینچی به همراه روزنه مخصوص دوربین سلفی در قسمت وسط بالای نمایشگر از راه برسد. هیچ توضیحی در مورد نوع پنل یا حتی نرخ تازه‌سازی آن به اشتراک گذاشته نشده است. هرچند به نظر می‌رسد کاربران می‌‌توانند با خیال راحت منتظر دستگاهی با نمایشگر اولد 120 هرتزی باشند.

ابعاد موبایل جدید 163.2 × 76.2 × 8.7 میلی‌متر خواهد بود و احتمالا با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 کوالکام به بازار عرضه می‌شود. همچنین ظاهرا این گوشی هوشمند با حداقل رم 6 گیگابایتی و 128 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس کاربران قرار گیرد.

ردمی

اطلاعات فاش شده می‌گوید نسخه پرو این سری احتمالا از باتری 4700 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 120 واتی بهره خواهد برد و با اندروید 12 و رابط کاربری MIUI 13 شیائومی عرضه می‌شود. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند اواسط سال 2022 در دسترس کاربران قرار گیرد.

درنهایت باید دید این شرکت نسخه‌های معمولی و پرو این سری را با چه مشخصاتی به بازار عرضه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی