ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

ویژگی پروفایل چند کاربره برای تمامی کاربران نماوا فعال شد

امکان دسترسی کاربران نماوا به ویژگی مالتی‌پروفایل (حساب چندکاربره) فعال شد. مالتی‌پروفایل این فرصت را فراهم می‌کند که بدون هزینه اضافه برای یک حساب کاربری چندین پروفایل داشته باشید و مخاطبان برای خود دسترسی متفاوتی ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۰:۵۵

امکان دسترسی کاربران نماوا به ویژگی مالتی‌پروفایل (حساب چندکاربره) فعال شد. مالتی‌پروفایل این فرصت را فراهم می‌کند که بدون هزینه اضافه برای یک حساب کاربری چندین پروفایل داشته باشید و مخاطبان برای خود دسترسی متفاوتی به بر اساس رده‌بندی سنی (شامل کودکان و بزرگسالان) به پروفایل خود داشته باشند.

هر حساب کاربری امکان ایجاد پنج پروفایل را دارد. هر کاربر به محض ایجاد حساب کاربری نماوا با ورود به سایت، به صورت پیش‌ فرض به دو پروفایل از هم تفکیک شده کودک و بزرگسال دسترسی خواهد داشت و می‌تواند پروفایل‌های دیگری هم بر اساس نیاز خود ایجاد کند؛ مثلا اگر دو فرد بزرگسال همزمان از یک اکانت کاربری استفاده کنند، می‌توانند پروفایل ویژه خودشان را داشته باشند.

همچنین کاربران می‌توانند برای هر پروفایل با توجه به رده‌بندی اختصاصی فیلم یا سریال، محدودیت سنی ایجاد کنند. هر پروفایل یک قفل مخصوص به خود خواهد داشت که به این ترتیب کاربر می‌توان دسترسی به پروفایل ویژه خودش را برای دیگران محدود کند.

یکی از مهم‌ترین کاربردهای این ویژگی برای والدین است که می‌توانند یک پروفایل ویژه کودک خود بسازند و همچنین با استفاده از قفل کردن سایر پروفایل‌ها امکان تماشای فیلم‌ها و سریال‌های پروفایل‌های دیگر را برای کودک‌شان محدود کنند. از دیگر امکانات ویژه و کاربردی این سیستم برای والدین، محدود کردن زمان تماشای روزانه برای کودکان یا امکان تعیین ساعت مشخص تماشا است تا لطمه‌ای به امور درسی آنها وارد نشود. اگر والدین به هر دلیلی تماشای محتوای خاصی را به صلاح کودک ندانستند می‌توانند با اضافه کردن محتوای مورد نظر در لیست عناوین محدود شده از تماشای آن جلوگیری کنند و آن محتوا را دور از دسترس فرزند خود قرار دهند.

ویژگی‌ دیگر مالتی‌پروفایل انتخاب آواتار به عنوان عکس پروفایل بر اساس شخصیت‌های فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا و نماواست. امکانات تازه نماوا شامل تعیین رده‌بندی سنی، امکان تعیین قفل پروفایل، محدود کردن زمان تماشای روزانه، تعیین بازه زمانی تماشا و محدود کردن عناوین و انتخاب آواتار برای تمامی پروفایل‌ها قابل اجراست.

ویژگی مالتی‌پروفایل از چندین ماه پیش در پلتفرم وب در نماوا فعال شده و هم اکنون در تمامی نسخه های اپلیکیشن نماوا قابل استفاده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • realtime
    realtime | ۱۷ اسفند ۱۴۰۰

    مفتش گرونه

  • محمد نرگسی
    محمد نرگسی | ۱۷ اسفند ۱۴۰۰

    خیلی تعرفه هاش گرون شده یک زمان حتی فیلم رایگان هم داشت ولی کلا رایگان هاشو برداشت

مطالب پیشنهادی