ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آی‌مک پرو
تکنولوژی

اپل برنامه‌ای برای عرضه آی‌مک جدید با نمایشگر بزرگتر ندارد

در حالی که علاقه‌مندان به محصولات اپل منتظر رونمایی از یک آی‌مک جدید با نمایشگری بزرگتر از 24 اینچ هستند، گزارشی جدید می‌گوید اپل فعلا چنین برنامه‌ای ندارد و نباید منتظر معرفی چنین محصولی در ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۰

در حالی که علاقه‌مندان به محصولات اپل منتظر رونمایی از یک آی‌مک جدید با نمایشگری بزرگتر از 24 اینچ هستند، گزارشی جدید می‌گوید اپل فعلا چنین برنامه‌ای ندارد و نباید منتظر معرفی چنین محصولی در آینده نزدیک باشیم.

وب‌سایت «9to5Mac» در گزارش جدیدی با استناد به منابع ناشناس که از محصولات آینده اپل اطلاع دارند، چنین موضوعی را مطرح کرده است

اپل در رویداد Peek Performance که هفته گذشته برگزار شد، از مک استودیو رونمایی کرد و همزمان با معرفی این محصول، آی‌مک 27 اینچی را از رده خارج کرد. اپل علت چنین کاری را پایان عمر این محصول اعلام کرد که این موضوع نشان می‌دهد اپل علاقه‌ای به عرضه نسل بعدی این محصول در کنار آی‌مک 24 اینچی ندارد.

آی‌مک جدید در گزارش‌ها همان استودیو دیسپلی است؟

مدت‌هاست شاهد انتشار گزارش‌ها درباره توسعه نسل بعدی آی‌مک 27 اینچی هستیم، با این حال به نظر می‌رسد برخی از آن‌ها به اشتباه از نسخه بعدی نمایشگر تازه‌نفس «استودیو دیسپلی» به عنوان این محصول یاد می‌کردند.

به گفته «راس یانگ»، یکی از تحلیلگران بازار نمایشگرها آنچه منابع به او درباره آی‌مک پرو بعدی گفته بودند، در حقیقت «استودیو دیسپلی پرو» بوده که اواخر سال جاری میلادی و احتمالا با مک پرو از راه می‌رسد.

استودیو دیسپلی

یانگ انتظار ندارد آی‌مک پرو بعدی در تابستان امسال از راه برسد و گزارش امروز هم با چنین موضوعی موافق است. در حالی که به نظر می‌رسد اپل فعلا برنامه‌ای برای عرضه آی‌مک 27 اینچی ندارد، این احتمال وجود دارد که در سال 2023 با آی‌مک 24 اینچی مجهز به تراشه M2 مواجه شویم.

البته تمام منابع از پایان عمر آی‌مک پرو خبر نمی‌دهند. برای مثال «مینگ-چی کو»، تحلیلگر مطرح محصولات اپل اعتقاد دارد که در سال 2023 با نسل بعدی این محصول روبه‌رو می‌شویم و البته «مارک گورمن»، خبرنگار بلومبرگ هم مدعی شده که این محصول در دست توسعه قرار دارد.

اگرچه در گذشته گزارش‌های مربوط به نسل بعدی آی مک پرو منطقی به نظر می‌رسیدند، اما با معرفی مک استودیو کمی باید درباره آینده این محصول تردید داشت. این احتمال وجود دارد که اپل مک استودیو با استودیو دیسپلی یا استودیو دیسپلی پرو را جایگزین آی‌ مک پرو 27 اینچی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی